Så er tiden inde til at vi skal have gang i tilmeldningerne til vores nyhedsbreve. Til dette formål skal jeg bruge følgende: 1) Udbyder af nyheds´breve 2) Webformular til brug af tilmeldning Jeg tænkte at Amino da må være det rette sted at finde en leverandør af dette. Jeg har forsøgt mig med ebrev.info men jeg synes ikke det er særligt intuitivt. Jeg hører gerne jeres anbefalinger til andre løsninger. Med venlig hilsen Morten Andersen |
Leverandør af nyhedsbreve søges
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Jeg har fået oprettet en profil, og har brugt lidt tid på at forsøge at lave en web formular jeg kan indsætte på min hjemmeside. Det gik ikke så godt - og jeg synes jeg manglede lidt forklaring til hvordan det gøres, og hvad de enkelte elementer betyder. Jeg skal ikke benægte at det er fordi klokken er 04.00 lørdag morgen, og det har været en lang uge, men det var møg irriterende, så nu har jeg givet op. |
Nu har jeg kun mødt et par af gutterne bag eBrev en enkelt gang for nogle år siden, men jeg kender lidt til hvad de laver og hvordan de arbejder, og der tror jeg sgu ikke du går galt i byen. Indrømmet, jeg har ikke selv benyttet eBrev, men selvom det måske forekommer lidt besværligt i starten, så er det uden tvivl den bedste løsning på længere sigt. Det er et kæmpestort tilbagevendende arbejde at tage højde for de mange spamfiltre, de mange alt-for-forskellige e-mail-klienter og samle det hele i en pakke som både er brugervenlig og alligevel uden for mange begrænsninger. Nu ved jeg ikke hvordan det går for Atteno længere, men de har vist været en af de største konkurrenter på et tidspunkt med 1-1list.dk, og deres system ville jeg altså ikke betale penge for at benytte. Jeg tror ikke det bliver meget mere professionelt end eBrev, så giv dem en chance til... :) |
Jeg er selv kunde hos eBrev og glad for deres system. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Morten: Jeg er naturligvis ked af at høre, at vores system ikke er intuitivt - og jeg må desværre sige, at jeg er enig med dig. Opsætning af webformularer er uden tvivl den mest besværlige proces i opsætningen af din konto, og vi er enormt opmærksomme på, at den del kræver noget arbejde. Hvis du har lyst til at give eBrev en chance mere, så smid mig en e-mail på kundeservice-adressen, så skal jeg gerne opsætte en formular, der matcher dit design og dine ønsker. Dernæst bør resten være noget lettere. ;) |
Hej Jeg kan godt tilbyde dig en loesning med nyhedsbreve, men aftalens pris afhaenger meget af hvor mange mails der udsendes, hvor ofte og hvilken stoerrelse de har (feks. fylder brevet 5kb eller 200kb stk) mvh Peter Nilsson Nilsson-IT (Hosting fra 15,-/md) |
Jeg kan bygge et komplet nyhedsbrevssystem. Den har alt hvad du har brug for, og mere til. Jeg sender dig en PM |
Det er som du nævner lidt svært at gå til i starten, men når alt først er sat op, så kører det i olie. Dbh Martin |
![]() Al begyndelse er svær. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)