Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er handlen med FACEBOOK aktier i gang. *OPDATERES*

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nielsen:

Mere end 50% af Facebook brugerne bruger Facebook fra deres smartphone. I øjeblikket er der ikke annoncer, når man er på Facebook på mobilen. Det vil der nok komme nu, når de er blevet børsnoteret og skal til at tjene penge. Problemet er bare, at annoncer på en smartphone er irriterende grundet den forholdvis lille skærm.

Glem ikke tablet Pc´erne, hvor der er bedre plads til reklamer, og de dermed ikke forstyre i samme grad, plus SMART TV, hvor Facebook osse har apps. i flere og flere af de tv man kan købe.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg har købt lidt ind i LinkedIn og Yelp.
De er begge faldet kraftigt i dag og det giver ingen mening.

Præcis, Der er ''ofte'' nogle penge at hente, på aktier der falder kraftigt én dag.

Martin Thorborg:
Facebook kommer nu med et "Adsense" produkt og da Facebook kender brugerne langt bedre end Google, kan de potentielt servere langt mere målrettede annoncer til folk og derfor give langt større værdi til kunderne.

Så jeg tror godt Facebook kan tage Googles Adsense marked på ret kort tid og det er der mange penge i!

Jeg tror, Facebook og Google kan gå hen og blive konkurrenter på mange måder. Både mht. hver deres sociale netværk og nu også ''Adsense''.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:
Glem ikke tablet Pc´erne, hvor der er bedre plads til reklamer, og de dermed ikke forstyre i samme grad, plus SMART TV, hvor Facebook osse har apps. i flere og flere af de tv man kan købe.

Det er rigtigt. Jeg læste et sted, at nu kunne det være, at Facebook smed annoncer ind på ''væggen''. Personligt håber jeg ikke det sker, da det kun vil være en irritation. 

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvor mange der nåede at shorte den på dagens top :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Gad vide hvor mange der nåede at shorte den på 45 :)

Man må vist ikke shorte en aktie på dén første dag, men det må man på mandag.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Jeg har købt lidt ind i LinkedIn og Yelp.
De er begge faldet kraftigt i dag og det giver ingen mening.

Det kan ligge i at det er de samme dealere, og de lige nu skifter hest...
De realiserer de aktier de har nu, for at kunne købe ind af den nye.

Så egentlig burde man købe på disse 2 nu, så længe de er nede, da de vil rejse sig igen,
når hypen omkring FB har lagt sig 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nielsen:

NY:

Gad vide hvor mange der nåede at shorte den på 45 :)

Man må vist ikke shorte en aktie på dén første dag, men det må man på mandag.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Jeg tror nu heller ikke det er sket allerede, det ville være dumt i hvert fald. Men den er oplagt på et senere tidspunkt. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet er nu lukket, og det er tid til at gøre status:

Kurs: $38,25 / +$0,25 / +0,66%

Volume: 459 mio. aktier.

High: $43,02

Low: $38,00

Aktien svinger her i eftermarkedet mellem kurs $38,05 og $38,10.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nielsen:

Jeg læste et sted, at nu kunne det være, at Facebook smed annoncer ind på ''væggen''. Personligt håber jeg ikke det sker, da det kun vil være en irritation. 



Vil lige tilføje at tv, som f.eks. Samsung og Sony´s SMART TV, hvor internet og tv er smeltet sammen, vil vinde mere indpas, og blive ligeså normalt som Tekst-tv i dag er det.

Jeg gætter på at Amino på et tidspunkt i fremtiden vil udvikle en app. til tv, så flere iværksættere vil kunne sidde behageligt i stuen og se på timelange interviews med Thorborg m.fl. En udvikling som jeg bestemt tror er uundgåelig.

Den travle iværksætter vil, og kan allerede bruge SMART TV til at følge med på Amino, da SMART TV har åben browser, men det bliver først optimalt når/hvis Amino engang laver den app.

Med et nyere Samsung tv har man endda allerede mulighed for at sidde mageligt med et keyboard (m. indbygget touchpad), og surfe på nettet: Samsung Keyboard.


Ang. annoncer på væggen:

Jeg tror på at det sker, fordi at folk med tiden bliver "immune" overfor hvad som er i højre side af væggen, da man efterhånden har fundet ud af at den side for det meste kun er reklamer, ligesom flere net-surfere ignorer Adsense reklamer.

Der vil komme en masse brok i starten, ligesom der blev da Timeline kom, men med tiden vil man vende sig til det. Facebook er en forretning, og der skal tjenes penge.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Status kl. 00.00(eftermarkedet):

Kurs: $38,46 / +$0,46 / +1,21%.

Volume: 484 mio. aktier.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)