Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ hjælp til navn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nogle navneideer. Jeg har en tanke om at starte en lille side omhandlende iphone tilbehør og evt. også tilbehør til andre smartphones. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle af jeres ideer på et evt. navn. Det skal være brugbart som domænenavn. Har i nogle kreative ideer i kunne tænke jer at dele med mig? 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:50

Tillader mig lige at bumpe denne ... håber i vil hjælpe

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:56

endnuencovershop.dk

ej hør nu her. Der er så mange på det marked og hvor er det uoriginalt, det er da fedt at du vil starte noget nyt, men så start noget nyt istedet for hvor der allerede er 1500 andre.

Det blev nok lidt surt det indlæg her, men find nu noget originalt.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:02

En side med webshop? eller bare til at skrive om tingene? :-)

Jeg har lige frigivet www.Applefan.dk - Applefan.dk - Så det er ledigt.

Synes det et genialt navn, men havde ikke tiden til at gøre det, jeg ville. :-)

Dog ved jeg ikke helt med at Apple indgår i sætning, det må man vidst ikke? 

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:41

Tjaa nu er jeg gået i gang med at se om jeg kan få et helt nyt produkt til DK som er helt igennem genialt. derudover er siden bare et hyggeprojekt. Synes det er mærkeligt at folk ikke bare kan komme med et svar på det der bliver spurgt om istedet for at skulle hakke på folk. Du har ikke engang svaret på mit ønske. Så hvad kan jeg bruge det til. Jeg ved sgu godt at det ikke er den eneste side. Men hvem siger at det bliver 100% det samme som alt det andet? Det er vel ikke anderledes end din egen side med webdesign i wordpress. Der findes også mange sider med ure. Det har du også valgt at have. Så forstår ikke at du vælge at kommentere som du gør. Men sådan er det og done is done.

Ønsker stadig alle de foreslag folk kan komme med. :D

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:43

Hej NicoP

Mange tak for dit svar. Tror det er en smule problematisk med Apple i. Men er ikke sikker. :D Det er primært med tanke på salg. Det er et rigtig godt navn men måske nok mest til et forum eller blog/magasin ;)

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 20:46

Ja lige præcis. :-)

Jeg har selv haft ideen op og vende med dit projekt. Men synes der er for mange konkurrenter, til at jeg vil bruge tid på at konkurrere.

Men held og lykke med det.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:49

Mange tak NicoP.

Det er ikke fordi jeg skal blive rig af det. Men fordi jeg har en trang til at se ting udvikle sig og er bidt af en gal sælger. :D Mange konkurrenter = en udfordring :D

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 20:57

Det er fedt. Thumbs up for det!

Jeg har dog både studiet og job ved siden af, desværre. Så har ikke rigtig tiden til at ligge det i det, som det kræver. Men hvis du har det, så fedt. Hvis man kan lide det man laver. Og så at det også kan gøre at man kan tjene bare lidt på det = fedt.

Men ja igen; held og lykke med det! Jeg skal nok vende tilbage, hvis jeg finder på et unikt og fedt navn!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:16

Macintosh har vel ikke patent på en frugt? Så man må vel godt bruge Apple i sit domæne eller hvad?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)