Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forbindelse efter Skyline-konkurs?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej  fullrate.dk har over taget Skyline de vil søger for at du ikke bliver lukket ned de er ved at sende brev ud til aller jeg fik mit i går der for ved jeg det

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

zacho71:
hej  fullrate.dk har over taget Skyline de vil søger for at du ikke bliver lukket ned de er ved at sende brev ud til aller jeg fik mit i går der for ved jeg det

Det er desværre ikke helt rigtigt.

Fullrate har kun overtaget ADSL kunder, ligesom Unotel har overtaget mobilkunder. Så der mangler stadig en køber til deres trådløse forbindelser. Og det kan godt blive svært, med mindre Karsten Ree mener at han stadig har mulighed for at kaste penge efter elendige investeringer :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet en kort artikel om hvad der sker som Skyline kunde: http://www.internet-bredbaand.dk/760/skyline-lukker-hvad-nu/ - det er som andre skriver ikke defineret præcist hvem der overtager skyline - indtil videre drives nettet videre af underleverandører til skyline infrastrukturen. Mit bedste bud på alternativ ville være Telmore indtil der er 100% afklaring.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten:

Burde du så ikke have fri internet i forvejen fra TDC?? (mh)



@Carsten, det har jeg også (4G MBB)

@ trådstarter - Der er ikke andet for end at undersøge dækningen i dit område, og dernæst tage stilling til hvilken udbyder der dækker dine behov bedst. Der er jo andre værdier end pris der spiller ind her.

DBH
Martin
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Holmblad:
Tak for din uddybning, arbejder selv hos TDC Erhverv, så er rimelig inde i dæmpning mv. Da jeg selv har adgang til programmerne ;-)

Det undrer mig da så at du har Skyline forbindelse. Kan du forklare nærmere (jeg er bare nysgerrig, og du behøver ikke svare, hvis du ikke har lyst).

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
IT-Konsulenten:

Martin Holmblad:
Tak for din uddybning, arbejder selv hos TDC Erhverv, så er rimelig inde i dæmpning mv. Da jeg selv har adgang til programmerne ;-)


Det undrer mig da så at du har Skyline forbindelse. Kan du forklare nærmere (jeg er bare nysgerrig, og du behøver ikke svare, hvis du ikke har lyst).



Hehe, kan godt forstå du spørger. For år tilbage da vi stod over for en flytning, var det super nemt da det var plug & play. Så vi fik det i vores gamle hus, og kunne så nemt tage det med da huset blev solgt :-) (det var før jeg startede i TDC)
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)