Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

123hjemmeside.dk som affiliate

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er blevet tilbudt at komme på 123hjemmeside.dk´s partner program med min hjemmeside NemProgrammering.dk (lav din egen hjemmeside).

Umiddelbart lyder det de kan tilbyde yders fordelagtigt, men er i tvivl om det er hold i det...

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der har erfaringer med dem?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 11:34

Jeg har haft en kampagne for 123hjemmesider via Euroads. Den konverterede rigtig fint.

Spørgsmålet er om dine brugere vil konvertere godt, da din hjemmeside jo handler om at programmere sin egen hjemmeside.

Du kunne eventuelt have et menupunkt der hedder "Gået i stå? Få en hjemmeside straks" og så kun have links til 123hjemmesider der.

Venligst,

Simon

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 11:35

Der kan vel ikke ske noget ved at prøve. Som allerede nævnt, så selvom din hjemmesider handler om at lave sin egen, så er jeg sikker på at du kan lokke en stor del af dine besøgende over for at afprøve 123h

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:39

Hej og tak for alle jeres svar!

Jeg kan opdatere jer med at jeg har valgt at prøve deres Affiliate program. Indtilvidere er det yders professionelt og de tilbyder endda gratis design af bannere og hjælp til de bedste placeringer af annoncer osv - Så indtil nu er har det kun været en positiv oplevelse. Nu må jeg så se om der er penge i det her hen over de næste måneder selvom det er de døde sommer måneder ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:40

Hej og tak for alle jeres svar!

Jeg kan opdatere jer med at jeg har valgt at prøve deres Affiliate program. Indtilvidere er det yders professionelt og de tilbyder endda gratis design af bannere og hjælp til de bedste placeringer af annoncer osv - Så indtil nu er har det kun været en positiv oplevelse. Nu må jeg så se om der er penge i det her hen over de næste måneder selvom det er de døde sommer måneder ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)