Der kan vel ikke ske noget ved at prøve. Som allerede nævnt, så selvom din hjemmesider handler om at lave sin egen, så er jeg sikker på at du kan lokke en stor del af dine besøgende over for at afprøve 123h
Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me
Jeg kan opdatere jer med at jeg har valgt at prøve deres Affiliate program. Indtilvidere er det yders professionelt og de tilbyder endda gratis design af bannere og hjælp til de bedste placeringer af annoncer osv - Så indtil nu er har det kun været en positiv oplevelse. Nu må jeg så se om der er penge i det her hen over de næste måneder selvom det er de døde sommer måneder ;)
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Jeg kan opdatere jer med at jeg har valgt at prøve deres Affiliate program. Indtilvidere er det yders professionelt og de tilbyder endda gratis design af bannere og hjælp til de bedste placeringer af annoncer osv - Så indtil nu er har det kun været en positiv oplevelse. Nu må jeg så se om der er penge i det her hen over de næste måneder selvom det er de døde sommer måneder ;)
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!