Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Liste over danske firmaer der tilbyder dropshipping.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere søgt en del på nettet efter danske firmaer som tilbyder dropshipping, hvor man selv laver en hjemmeside og sælger produkterne på. Når man så har solgt et produkt sender man en mail til dropshipping firmaet, som så sender varen til kunden.

Man køber billigt hos dropshipping leverandøren og sælger lidt dyre til kunden. Så sparer man selv lager osv.

Jeg ville se om vi med denne tråd kunne lave en liste over danske virksomheder, som tilbyder dropshipping.

Jeg har selv længe ledt efter andre virksomheder, men det eneste jeg kan finde er udenlandske. Det kan da ikke passe at der ikke er andre som tilbyder det.

Dette er ikke for at stjæle hans tråd men blot for at bringe emnet op igen, da de er ved at være sin tid siden og så kunne det være der var sket noget nyt :)

http://www.amino.dk/forums/t/56083.aspx

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender desværre ikke nogen, men jeg har ledt efter nogen som tilbyder dropshipping indenfor sportudstyr, især indenfor fodbold. Vi snakker bolde, kegler, veste osv.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg har også ledte efter dropshipping .
Jeg fandt det meste uden for EU.
Kender du nogen dropshipping virksomheder i et EU-land.?
Jeg har en webshop, der er klar til at tage alle produkter.

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få de fleste virksomheder med på ideen, hvis du blot fremlægger et seriøst oplæg... Men hvorfor en dansk leverandør? Der er mange flere fordele, hvis du vælger en udenlandsk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opbygge et par lister på http://dropshipbase.dk Der er både danske og europæiske virksomheder der arbejder med dropshipping

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for sidste link.
Hvis jeg har an aftale med en   leverandøren i Danmark eller udlandet.
vedrørende skat:
Hvis en kunde køber et produkt fra min webshop 100 dkk, og jeg betale leverandøren 70, for eksempel,
skal jeg betale skat for 100 kr. eller kun 100-70 = 30og hvad er den procentdel af skat skal jeg betale?

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mustapha:

Hvis jeg har an aftale med en   leverandøren i Danmark eller udlandet.
vedrørende skat:
Hvis en kunde køber et produkt fra min webshop 100 dkk, og jeg betale leverandøren 70, for eksempel,
skal jeg betale skat for 100 kr. eller kun 100-70 = 30og hvad er den procentdel af skat skal jeg betale?

Du skal starte med at betale moms, før du begynder at kaste dig ud i skatte snak... Og så er det differencen mellem købsprisen og salgsprisen ex moms, som du skal betale skat af. Men du kan modregne diverse udgifter også i dit overskud.
Og din skattesats afhænger af din indkomst, så det er svært at sige, hva den er Smile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi dropshipper - til hele verden!

Det er ligegyldigt for os, hvor du er og hvor du sælger til:

Er vi ikke repræsenteret i det pågældende land, sendes varen blot dertil og fortoldes inden udlevering til din kunde. Er vi repræsenteret i landet, så er det vores distributør, der får opgaven fra dig og leverer varen. Der vil blot være kortere leveringstid.

Vores koncept kan også bruges til nye selvstændige, både i Danmark og udlandet, der ønsker at forhandle vores produkt, men ikke føre et stort og dyrt lager. Dette er som regel endnu værre i en opstartsproces end siden hen.

Vores prisliste er opbygget således, at du helt selv kan se,hvad der skal til for at opnå større rabatter/bedre priser eller større rettigheder. Da vort produkt forbruges fuldstændigt ligesom benzin/diesel er der altså et gentaget salg hele tiden til de samme kunder og dermed vil der klart være potentialer i det på sigt for dem, der har de rette kontakter og sælgergen.

Læs mere på http://www.tejohn.com (åbner i nyt vindue)

Mange hilsner,

Flemming

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)