Du har fat i noget rigtig godt. |
Det der irritere mig lige nu er at man kun kan downloade den hvis man har 5.1, men har sendt en opdatering til app store igen med hvor man kan køre den på 4.3+.
Det der irritere mig lige nu er at man kun kan downloade den hvis man har 5.1, men har sendt en opdatering til app store igen med hvor man kan køre den på 4.3+. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Må man som det kapitalistsvin man nu er, spørge hvorfor den er gratis? |
Super nice |
Nu skal jeg sige dig hvorfor. Hvis man skriver Kryds og Bolle på søgningsfeltet i App store kommer der en dansk app som koster 6 kr. Så må jeg være klog nok til at tænke; Jamen hvis jeg sætter min Gratis, vil folk foretrække min. Og desuden, ville jeg have sat den gratis alligevel :) Pengene må vente. |
super gået , med de mange downloade , jeg håber på endnu flere nu |
Tusind tak Michael, og jeg håber det samme som dig :) |
Well Done...
Mvh |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Jeg vil sige, at nu åbnede jeg lige min app store og den stod inde i kryds og b***e(Der er jo noget galt nu!) og der så jeg tilfældigvis at next step var at kunne spille mod ai, er det ikke lidt en forkert retning at gå i? Hvis det skal blive rigtig stort skal det jo være mod vennerne at man spiller, ligesom de andre populære spil for tiden? Jeg har smidt en 5/5 rating til jer :) |
Kronart.dk - Malerier alle har råd til