Hej kære Aminoer. Jeg og mine partnere, står overfor at skulle igang med vores virksomhed. Vi har derfor behov for, at få programmeret en online platform, der så at sige, kører på en slags datingsite-motor, altså hvor der oprettes brugerprofiler og en dertil hørende søgemaskine, der kan selektere efter forskellige parametre. Vi har naturligvis nedskrevet en række kravspecifikatiooner (ca. 15 sider), som giver et mere detaljeret overblik over, hvilke funktioner vi ønsker, skal være tilgængelige for vore brugere. Men da al opstart er svært, har vi undersøgt markedet lidt for at indhente priser og vi må jo desværre konkludere at der er mange webudviklere i Danmark, der meget gerne vil have ihvertfald 800,- i timen. Det synes vi er voldsomt og er nu på jagt efter alternativer. Jeg har personligt hørt positivt om udvikling i udlandet, naturligvis med danske projektledere, men har ikke forbindelserne. Jeg vil derfor høre alle herinde, om I kender nogen indenfor det område jeg søger. I er meget velkomne til at skrive anbefalinger, erfaringer og linke videre. Jeg glæder mig til og håber på at høre fra jer. Fortsat rigtig god og innovativ dag. Hilsen Jesper
|
Hej Jesper
Prøv at sende en besked til Peter Skouhus , han kan sikkert hjælpe dig.