Du kender sikkert svaret: Hvis du gerne vil have flere klik på dine links, skal du sætte dem på en mere prominent placering.
Prøv for sjov at sætte et "Stort Rektangel" som det hedder i adsense lige i midten af siden og se hvad der sker. Eller prøv noget lignende og mindre påtrængende. Husk at font og farve mv skal passe sammen med resten af sitet.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Og ved et lidt nærmere eftersyn kan jeg se, at det måske også kan være svært for google at lave præcise og tilpassede annoncer til emnet. Du vil nok nå langt ved at lave en gang husmands-on-site-søgemaskineoptimering, så det bliver mere klart for søgemaskiner og reklamerobotter hvad hver enkelt side præcis handler om.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Men først... find ud af hvilke sider der er mest sete...derefter kan du finde ud af hvordan reklamerne kan sættes på siden.
Selv ligger min egen clickrate på 3,4% på min tigernet.dk side..... jeg regner med at den kommer højere op på min nye side (www.tjen-penge-med-adsense.dk)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....