Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CTR på under 1%, hvad kan jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Min CTR på min AdSense er på under 1% år til dato. Er der ting jeg på download.dk kan gøre for at forbedre dette?

Mvh.

Martin

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:45
Hej Martin

Du kender sikkert svaret: Hvis du gerne vil have flere klik på dine links, skal du sætte dem på en mere prominent placering.

Prøv for sjov at sætte et "Stort Rektangel" som det hedder i adsense lige i midten af siden og se hvad der sker. Eller prøv noget lignende og mindre påtrængende. Husk at font og farve mv skal passe sammen med resten af sitet.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:47
Og ved et lidt nærmere eftersyn kan jeg se, at det måske også kan være svært for google at lave præcise og tilpassede annoncer til emnet. Du vil nok nå langt ved at lave en gang husmands-on-site-søgemaskineoptimering, så det bliver mere klart for søgemaskiner og reklamerobotter hvad hver enkelt side præcis handler om.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:54
Martin:

Når jeg kaster et øje på din side i første omgang så ser jeg ikke Google reklamerne...

Den nede i bunden giver intet...

Sæt evt. en blok mellem de 2 "Ugens valg" programmer.

Sæt en stor blok på http://www.download.dk/index.asp?prog=682  evt. under billedet.

Men først... find ud af hvilke sider der er mest sete...derefter kan du finde ud af hvordan reklamerne kan sættes på siden.

Selv ligger min egen clickrate på 3,4% på min tigernet.dk side..... jeg regner med at den kommer højere op på min nye side (www.tjen-penge-med-adsense.dk)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)