Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode nicher - adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er pt. igang med et par sider indenfor madopskrifter. Det går udemærket, men CTR er ikke prangende.

Derfor ville jeg høre om I kendte nogen nicher, hvor man ville opleve væsentligt højere CTR, og hvor konkurrencen i forvejen måske ikke er meget hård?

Lad mig høre fra Jer.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det ikke for at være en idiot, men hvis jeg kendte en niche, hvor CTR (og CPC) var høj og konkurrencen ellers var lav, så ville jeg holde den meget tæt til kroppen. 

Et lille tip kan jeg dog give: når du går på gaden eller sidder i et rum, så tag et kig rundt og test så efter i Google Keyword Tool. Der kan du så estimeret CPC, konkurrence og antal månedlige søgninger (det ved du nok allerede). Det er en fin måde at komme i gang med næste Adsense-projekt. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, så er der ingen der udlevere en perfekt niche, hvor konkurrencen er lav, høje antal søgninger og høj CPC Stick out tongue

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Prøv at se den her video - Den viser hvordan du selv kan finde gode nicher  :)

MVH Martintb

By nord sengetøj

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du finder ret mange affiliates som udlevere en rigtig god niche. Men prøv at smid en masse forskelligt ind i Google Keywords Tool, og se hvor mange søgninger og konkurrence der er.

Personligt finder jeg oftest nye nicher, når jeg sidder og søger efter produkter, som jeg kunne finde på at købe.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Toxvig:
Personligt finder jeg oftest nye nicher, når jeg sidder og søger efter produkter, som jeg kunne finde på at købe.

Hej

Det er en metode som jeg også kan anbefale :-)

Her er også nogle forslag til emner: http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm 

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)