Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook virksomhedsprofil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for lang tid siden oprettet en side under min private facebookprofil, som er en side til min virksomhed.
Jeg troede på daværende tidspunkt ikke, at jeg kunne oprette en seperat virksomhedsside (og kunne måske heller ikke).

Det mener jeg så godt man kan nu, men hvordan får jeg omdannet min virksomhedsprofil til en selvstændig side på Facebook? med eget log-in osv.
Jeg har nemlig fået adgang til Pinterest, men den opretter mig som privatperson, fordi jeg ikke har et seperat log-in til min virksomhed.

Jeg håber meget én eller anden kan hjælpe, da det i flere sammenhænge vil være mest hensigtsmæssigt at have de to profiler adskilt.

Hilsner

Birgitte

www.raskerollinger.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anede faktisk ikke at man kunne gøre det særskilt

 

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er heller ikke sikkert man kan, men jeg vil være ked af, at skulle oprette en ny virksomhedsside, og miste alle dem der er tilmeldt siden...

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Er der ikke nogen der har et svar?

Hilsen Birgitte

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Når din facebook side har over 30 'likes' er det muligt at lave en unik URL-adresse. (www.facebook.com/hurtigbriller fx.)

Når du er logget ind på din egen Facebook, kan du oppe i højre hjørne, trykke på pilen (til højre for 'Startside') og vælge Brug Facebook som:.
Det er ihvertfald sådan jeg bruger min Facebook til firma regi, så mon ikke også du kan? ;-) 

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for svar. Det er også sådan jeg bruger min virksomhedsside, men jeg kunne godt tænke mig, at den havde sit eget log-in, så jeg ikke skal logge ind som privat person først.

Men det er måske ikke muligt?
Det undrer mig bare, hvis store koncerner har en privatprofil som log-in for deres virksomhedsside....

Men nu var det i forbindelse med min oprettelse på Pinterest, at jeg synes det havde været godt, hvis den profil henviste direkte til min facebook.com/raskerollinger og ikke til 'Birgitte'...

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Facebook kræver, at man har en privat profil tilknyttet til sin Facebook Side. Du kan sagtens linke direkte til din virksomhedsside, og faktisk er der ingen der kan se, at du er administrator for din virksomhedsside. Dermed er din private profil og din Facebook Side altså fuldstændig adskilt. Den eneste relation de har er, at du bruger din private til at logge ind som administrator på din Facebook Side.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)