Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

freelance sælgere .... hvad er bedst

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hej aminoer

jeg går og leger med at fange en eller flere freelance sælgere så jeg på den måde dækker hele landet, men hvordan vil det være bedst at strikke en aftale med dem sammen

jeg vil meget gerne have svar far både sælgere og andre der har med sælgere at gøre... er det bedst at det er provision eller er en fast løn bedst.

eller handler det hele om at få den/de bedste pistolsælgere til at klare opgaven (jeg mener jo pistolsælgere ødeligger det det for alle jer andre) men er sku kommet i tvivl om , om det er mig der er forkert på den ...

så mangler virkelig noget ordentligt og brugbart feedback

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21

It depends...

Jeg er sælger.

1.Arbejder både som salgsagent ( ren provision) for 2 ivræksættervirksomheder

2. OG som mødebooker med fast grundløn + provision pr. møde

ad 1: Det er smart fordi jeg kan lægge min arbejdstid fleksibelt, og bygge langsomt op mod et salg som udløser min provision ( provisionen er jo så selvfølgelig attraktiv, og der kan laves store salg her). Jeg tror ikke det kan lade sig gøre med grundløn her, da han har sælgere i det meste af DK på samme vilkår som mine

ad 2: Det er smart her, fordi jeg hver uge har faste dage jeg ringer ud til et stort antal virk. spreder budskabet, og laver fundamentet for gode møder, som virk. forestår selv

- Så det må afhænge af dit behov?- hvad du skal vælge

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:32
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)