Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til en god webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skrev for ikke så længe siden et indlæg, om hvilke ting der kunne forbedres ved min webshopwww.ShizzleClothing.dk. Der blev foreslået nogle mere professionelle produktbilleder, hvilket jeg har taget til mig. Der blev blandt andet også foreslået noget mere kontakt information for bedre troværdighed, og det kunne være en god ide med en flottere webshop. (Webshoppen er ikke blevet opdateret med de nye billeder endnu osv.)

Her kommer sagens kerne. Jeg har 3 forskellige kasketter, 1 sweatshirt og 1 t-shirt af eget tøjmærke jeg sælger. Vil det så være for meget at bruge et theme/webshop som den her? http://8theme.com/site_demo#mercado Jeg tænkte at det måske ville være lidt for tomt med så få produkter i en så stor butik, men det ville alligevel være ret fedt.

Før i siger at jeg skal udvide med flere produker vil jeg lige understrege at jeg i forvejen har stort underskud og er 16 år, så det er desværre udelukket på nuværende tidspunkt. I sær også, da t-shirtsne først bliver tilføjet om 2 ugers tid.

Tak på forhånd

Mvh

Alexander Øster
Shizzle Clothing 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Først vil jeg sige, at jeg synes det er super fedt du prøver at lave dit eget mærke.

Som du selv nævner det med produkt billederne, så var det et godt sted og starte. Og jeg ville ikke skifte til det template du nævner i tråden, når du slet ikke har flere produkter.

Nu hvor du sælger lidt Caps, kunne du være du kunne hente lidt inspiration til evt. produkt billeder eller lig.n. på min webshop, du kan se den i signaturen nedenstående.

God vind

/Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)