Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskueligt, moderne og flot site til plejehjem

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det ser godt ud. Jeg tænker på, om jeg ikke lige så godt kan bruge et færdigt tema i Wordpress og så hoste det billigt et sted. Hvis det er let at uploade og administrere, så er det måske et spørgsmål om, at jeg skal få nogen (her på Amino?) til at hjælpe med et design - og så selv hoste og sørge for updates m.v, men hvor let er det - over flere år - at administrere en WP side?

V.h. Peter

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom, Michael og evt andre i debatten.

Det er selvfølgelig svært for udenforstående at vurdere kompetencerne hos udviklere, da forløbet fra "jeg vil gerne have en hjemmeside" til "hvor blev det godt!" er lang - og det kræver at der bliver spillet på mange tangenter, jeg har selv siddet for bordenden i et laaangt forløb, så jeg har en ide om faldgruber og herunder gyldne løfter fra ivrige iværksættere ;-)

Men jeres diskussion viser en smule af, hvad der foregår "bag tæppet". Erfaringen viser mig også at de virksomheder, som tager 120.000 kr. for at udvikle et website nogle gange har "noget at ha' det i" - og det handler meget om tryghed ift. service og professionelt samarbejde.

V.h. Peter

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Michael Storm, det er rigtigt ang. temaer. Men der er nu stadig noget lidt "kluntet" og "billigt" over en standart Wordpress løsning. Men det ER jo også billigt ;-)

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Anders Aarvik, det lyder jo som om at Wordpress er svært at komme helt uden om. Jeg har netop prøvet at sætte det op på min Synology server, og man skal lige forstå systemet, så virker det meget brugervenligt. Har dog ikke helt forstået det endnu, selvom jeg har brugt et færdigt tema... Jeg tror bestemt jeg vil have nogle til at sætte det op for mig.

Nu vil jeg læse de private beskeder, så vælger jeg en vej!

V.h Peter

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tak for gode bud og snakke over mail og telefon. Jeg vidste at Amino var et godt sted at begynde (og ende) min søgning!

Vores valg faldt på www.confero.dk - og det var faktisk ved allerførste øjekast, at plejehjemmet faldt for deres basisløsning 2 i Typo3 (http://basis2.confero.dk/). Samtidig er Confero et sikkert valg, tænker jeg. De to andre jeg tog med til mødet med Klokkebjerg var www.ssmedie.dk og www.simplexdesign.dk - begge WP og meget kompetente folk, virker det til, som jeg faktisk talte varmt for. Men jeg tror jeg forstår, hvad der fik dem til at pege på Typo3-løsningen; det kan I jo selv prøve at vurdere på. Prisen var højere, men det tog de ikke så tungt.

Men tak, vi er videre, og det er jo det vigtigste!

V.h. Peter Ulriksen

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan sætte et helt unikt design op for jer i wordpress i den lave ende af din pris. Er helt med på de bløde elementer og hvad en side for et plejehjem skal signalere. Min mor har været leder på plejehjem de sidste 30 år, så jeg har befundet mig en del på et plejehjem :) Vi leverer kun unikt designede sider, og du får selvfølgelig god support til det hele er kørt i stilling. Vi laver det, så I er 100 % tilfredse.
Villw gerne give et bud på design, men min telefon kludrer i det lige nu, så jeg kan ikke se dine kontaktdetaljer. Du er dog velkommen til at sende mig en mail på tommy@mainmedia.dk og så kan vi tage den derfra. Det sidste gode bud er sikkert ikke kommet på denne tråd endnu heller :)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Geez :) Smed lige et bud for 4 sek. siden og ser dit sidste indlæg nu. Nå, men held og lykke med hjemmesiden. Jeg har vist officielt ammehjerne eller noget... De små kryb tager livet af mig :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)