Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskueligt, moderne og flot site til plejehjem

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere.

Jeg har haft megen glæde af Amino, da jeg selv forsøgte mig udi selvstændigheden. Jeg fotograferer, men det bliver ikke til meget for tiden, da jeg bestrider andet fuldtidsjob. Jeg har tidligere arbejdet som "projektleder" for et forlag, der skulle have en ny hjemmeside.

Denne gang drejer det sig om et plejehjem, som skal have en slags "udvidet brochure" til at repræsentere deres sted. Jeg har taget billederne, men vi mangler nogen til at lave en ny side på www.klokkebjerg.dk.

Det drejer sig om billeder og tekst. Meget lidt funktionalitet. Gerne et enkelt CMS-system, Open Source.

Min erfaring er, at prisen hurtigt kan ryge over de 100.000, men jeg ved også at mindre kan gøre det. Der er ikke meget trafik på siden, under 300 hits om måneden ser det ud til. Jeg tænker på en pris omkring 10-15.000 kr. inklusive en intro til systemet?

Vi er også interesserede i ideer til design, i det mindste nogle eksempler på, hvad der kan lade sig gøre.
Jeg kender i forvejen Typo3.

Venlig hilsen
Peter Ulriksen

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bruger du ikke bare: http://themeid.com/ Flot design osv.

Du sparer en masse penge og kan lave det som du vil have det!

(Det er et Wordpress tema.)

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg kan levere en flot Joomla hjemmeside for 10.000 kr. eller lidt mindre. Tag et kig på www.tinocordes.dk. Hvis du skriver til mig med nogle flere detaljer så kan jeg give en mere præcis pris :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

Jeg kan godt lave noget i TYPO3 til dig i det prisleje.

Har du en "tidshorisont" på det, eller er det "helst i går"?

Giv mig et skriv hvis det har interesse.

/Henrik
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

pufoto.dk:

Kære Amino-brugere.

Jeg har haft megen glæde af Amino, da jeg selv forsøgte mig udi selvstændigheden. Jeg fotograferer, men det bliver ikke til meget for tiden, da jeg bestrider andet fuldtidsjob. Jeg har tidligere arbejdet som "projektleder" for et forlag, der skulle have en ny hjemmeside.

Denne gang drejer det sig om et plejehjem, som skal have en slags "udvidet brochure" til at repræsentere deres sted. Jeg har taget billederne, men vi mangler nogen til at lave en ny side på www.klokkebjerg.dk.

Det drejer sig om billeder og tekst. Meget lidt funktionalitet. Gerne et enkelt CMS-system, Open Source.

Min erfaring er, at prisen hurtigt kan ryge over de 100.000, men jeg ved også at mindre kan gøre det. Der er ikke meget trafik på siden, under 300 hits om måneden ser det ud til. Jeg tænker på en pris omkring 10-15.000 kr. inklusive en intro til systemet?

Vi er også interesserede i ideer til design, i det mindste nogle eksempler på, hvad der kan lade sig gøre.
Jeg kender i forvejen Typo3.

Venlig hilsen
Peter Ulriksen

Jeg synes slet ikke i burde ligge i det prisleje..

Tag et kig forbi SSmedie.dk og lad os hjælpe jer med at komme i gang.. Vi kan både lave web og print. 

Udover hjemmesiden får du mange ekstra ydelser som fri kundeservice (som dækker den periode af år du køber) hvor vi opdatrer alt på hjemmesiden sammen med jer + vi sikkerhedsopdaterer alle vores hjemmesider med jævne mellemrem (alle de plugins vi bruger, er selvudviklet eller gennemtestet for virus)

Tag et kig forbi www.ssmedie.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave det til dig for 5.000. Det bliver i så fald i Wordpress. Tjek referencer på www.designunivers.dk eller skriv en privat besked til mig. Så skal jeg sende nogle links til dig.

Mvh. Michael Storm
Designunivers

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lad os nu få det ned i et fornuftigt prisleje...

Wordpress installationer koster ingenting

Du sørger for at have et webhotel, foreslået Meebox.net, det koster 10-20kr om måneden med dit behov inkl. e-mails og lignende.

Designet kan koste en del, hvis det kræver meget - men ellers tager det altså kun et par timer maksimalt at sætte en Wordpress installation op.

maksimal totalt udgift for opsætning og eventuelt design kan da ikke rende op over 3.000,- -> 4.000,- afhængig af om der så også skal laves deciderede ændringer eller tilføjelser i wordpress. 

Du kan eventuelt hive fat i mig igennem min hjemmeside http://www.modified.dk/ 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Folk fastsætter vel deres egne priser. Nogle fakturerer 800 i timen og andre 400 i timen. Så kan en løsning jo hurtigt have en forskel på fx. 5.000 kroner.

Andre vil gøre det til fx. 250 i timen, men så kunne det jo være, at kvaliteten heller ikke var tilsvarende god.

At der er en forskel på 10.000 fra billigste til laveste synes jeg er fint. Så kan kunden vægte fordele og ulemper ved de forskellige udbyder. Jeg synes dog du skal koncentrere dig om din egen pris og så forklare baggrunden for den frem for at blande dig i andre personers prisfastsættelse.

Nu ligger vi nogenlunde tæt på hinanden, så det er ikke fordi jeg føler mig ramt. Det er bare princippet i det. Kan det gøre det til 3-4.000 er det fint. Andre kan gøre det til 10-15.000 og det er også fint. Det kunne jo være at manden var Danmarks dygtigste webdesigner.

For bare en måned siden oplevede jeg et udbud som jeg bød 25.000 på mens højeste bud var på 250.000. Så folk har altså forskellige priser, som de måske ikke har årsager til at gå på kompromis med.

Fortsat god weekend :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Sjovt I bliver ved med at fremhæve wordpress når han i forvejen kender til TYPO3. Det jo heller ikke "gratis" at sætte sig ind i et nyt system. Ved godt at WP ikke er de mest besværlige, men uanset, så koster det tid.

Ved udemærket godt at der hersker en forkærlighed for WP i der her forum, men hvis folk nu foretrækker noget andet så er det vel fint?
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skam udvikle det i Wordpress, Typo3 eller hvad der måtte ønskes - men trådstarter lægger vægt på at det ikke skal koste en masse penge, så naturligvis giver jeg det tilbud hvor det er billigst at lave.

Tro mig, jeg kan sagtens få det til at koste 150.000,- hvis jeg skal udvikle et CMS fra bunden, ingen problem - men det ryger der mange timer på :) Time is money. Og jo kortere tid det tager, jo billigere bliver det jo.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)