Jeg regner med at tjene nogle penge via mine hjemmesider i form af bannerreklamer og vil i den forlængelse gøre det gennem mit firma. Men jeg går ud fra det kræver at mine hjemmesider registreres til min virksomhed. Så jeg går ud fra du har fat i den lange ende når du siger det er domænerne jeg skal have i virksomheden. For det lyder til at være det jeg skal have.
Dette er min første virksomhed, så jeg er en smule usikker omkring det juridiske.
Jeg regner med at tjene nogle penge via mine hjemmesider i form af bannerreklamer og vil i den forlængelse gøre det gennem mit firma. Men jeg går ud fra det kræver at mine hjemmesider registreres til min virksomhed. Så jeg går ud fra du har fat i den lange ende når du siger det er domænerne jeg skal have i virksomheden. For det lyder til at være det jeg skal have.
Dette er min første virksomhed, så jeg er en smule usikker omkring det juridiske.
Hvis du f.eks. tilmelder dig et affiliate firma, så udbetaler de pengene til dit firma konto. Det burde ikke have indflydelse om domænerne står i dit privat, eller firma navn. Men du kan jo fratrække udgifterne, så se at få dem overflyttet.
Du skal overflytte både i DK-hostmaster, og hos en eventuelt host.
Jamen det lader til at jeg har fået klarhed over hvad der skal gøres! I skal have mange tak for assistancen begge to. Det er virkelig rart at kunne få så hurtigt svar. Fortsat god weekend!