Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilknyt hjemmeside til virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er indehaver af nogle hjemmesider, som jeg ønsker at tilknytte til min nyopstartede virksomhed. Hvordan gør jeg dette?

På forhånd tak!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:28

Hvordan tilknytte?

Er det ejerskabet af domænerne du vil have i virksomheden? Det kan gøres via selvbetjeningen på dk-hostmater.

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 23:34

Jeg regner med at tjene nogle penge via mine hjemmesider i form af bannerreklamer og vil i den forlængelse gøre det gennem mit firma. Men jeg går ud fra det kræver at mine hjemmesider registreres til min virksomhed. Så jeg går ud fra du har fat i den lange ende når du siger det er domænerne jeg skal have i virksomheden. For det lyder til at være det jeg skal have.

Dette er min første virksomhed, så jeg er en smule usikker omkring det juridiske.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:03

Måden du gør det på er ved at overdrage dem fra dig til din virksomhed, der findes en formular på dk-hostmaster.dk´s hjemmeside til det.

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/formularer/overdragelse/ 

Jeg mener også du kan gøre det under deres kontrolpanel(selvbetjening), men jeg er ikke sikker. 

Mvh.

Jesper

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:18

Morten Stig Jensen:

Jeg regner med at tjene nogle penge via mine hjemmesider i form af bannerreklamer og vil i den forlængelse gøre det gennem mit firma. Men jeg går ud fra det kræver at mine hjemmesider registreres til min virksomhed. Så jeg går ud fra du har fat i den lange ende når du siger det er domænerne jeg skal have i virksomheden. For det lyder til at være det jeg skal have.

Dette er min første virksomhed, så jeg er en smule usikker omkring det juridiske.

Hvis du f.eks. tilmelder dig et affiliate firma, så udbetaler de pengene til dit firma konto. Det burde ikke have indflydelse om domænerne står i dit privat, eller firma navn. Men du kan jo fratrække udgifterne, så se at få dem overflyttet.

Du skal overflytte både i DK-hostmaster, og hos en eventuelt host. 

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 01:29

Jamen det lader til at jeg har fået klarhed over hvad der skal gøres! I skal have mange tak for assistancen begge to. Det er virkelig rart at kunne få så hurtigt svar. Fortsat god weekend!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)