Jeg startede min for sjov for 3 uger siden www.luksustasker.dk |
Wow - tusind tak for alle jeres tilbagemeldelser! Det er super, hvor gode folk er til at hjælpe hinanden herinde - det er virkelig guld værd, så mange tak!
Nu har jeg masse links at gå i gang med, og det er jo kun godt! Jeg vil dedikere min lørdag til at få sat mig mere ind i, hvad det drejer sig om, og hvad jeg skal gøre!
Erik Hamre, det var faktisk netop Halfdan Timms glimrende blogpost, der fik mig til at tænke: jeg gør det sgu!
TT Tekstforfatter - Ja, naturligvis. Jeg er helt med på, at meget og godt indhold er det, der genererer penge i sidste ende. :) Jeg har selv en blog (en skønhedsblog) og der kan jeg virkelig se en udvikling i besøgene efter jeg begyndte at skrive mere velovervejet og oftere - og nu er jeg blevet tilbudt at komme med i et stort bloggernetværk og kunne ikke være gladere! Men idéen om en sådan nicheside tiltaler mig mere, for på min blog vil jeg have lov til at skrive lige det, jeg vil! ;) Jeg er også virkelig begejstret for det her og er god til at holde fokus på sådanne projekter, så jeg regner med at give den alt, hvad jeg har!
Men mange tak for jeres svar! Jeg vil gå i gang! :)
Mvh. Celia