Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste affiliate site og AdSense site!?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede min for sjov for 3 uger siden www.luksustasker.dk

Det går da stille og roligt stødt. :)

Mvh Jesper Krogfelt

Vi laver også færdig lavede og køreklar affiliate websider hvis det har interesse

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wow - tusind tak for alle jeres tilbagemeldelser! Det er super, hvor gode folk er til at hjælpe hinanden herinde - det er virkelig guld værd, så mange tak! 

Nu har jeg masse links at gå i gang med, og det er jo kun godt! Jeg vil dedikere min lørdag til at få sat mig mere ind i, hvad det drejer sig om, og hvad jeg skal gøre!

Erik Hamre, det var faktisk netop Halfdan Timms glimrende blogpost, der fik mig til at tænke: jeg gør det sgu! 

TT Tekstforfatter - Ja, naturligvis. Jeg er helt med på, at meget og godt indhold er det, der genererer penge i sidste ende. :) Jeg har selv en blog (en skønhedsblog) og der kan jeg virkelig se en udvikling i besøgene efter jeg begyndte at skrive mere velovervejet og oftere - og nu er jeg blevet tilbudt at komme med i et stort bloggernetværk og kunne ikke være gladere! Men idéen om en sådan nicheside tiltaler mig mere, for på min blog vil jeg have lov til at skrive lige det, jeg vil! ;) Jeg er også virkelig begejstret for det her og er god til at holde fokus på sådanne projekter, så jeg regner med at give den alt, hvad jeg har!

Men mange tak for jeres svar! Jeg vil gå i gang! :) 

Mvh. Celia

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:39

Bare giv den gas!

Jeg ved at de få piger som arbejder med affiliate marketing har en ret stor fordel da der er meget mindre konkurrence på mange af de nicher der typisk interesserer kvinder, hvorimod fx typiske nicher for mænd som teknologi og mobiler er vildt overfyldte.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:28

Celia Schow:
- og nu er jeg blevet tilbudt at komme med i et stort bloggernetværk

Cool! Det er godt gået! Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:42

Haha, hvor er det fedt! Det er sjovt nok også glattejern, jeg har fået et godt øje til. Og jeg ved, der er penge at hente der - og stort set ingen konkurrence på google so far. Happy times! ;) 

TT Tekstforfatter - tusind tak! Det er jeg også rigtig glad for og stolt over. :) Så der håber jeg også at tjene lidt ingen længe... 

Igen, tusind tak for jeres svar! Det er nogle spændende sider, I har delt! Jeg vil suge til mig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Hej Celia.

Som du kan se på siden er deres lagt mega meget tid og mange ressourcer i projektet og den opdateres også hele tiden. Jeg vil ikke bare have en stille indkomst på siden men også hjælpe andre så de får en del ud af at bruge min side. 

Det koster altid en bid at komme i gang som ny i både tid og penge, men det er altid sjovt at ligge og lege med sådanne projekter.

http://abonnementspriser.dk 

Dennis

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)