Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - Et par gode (og gratis) tips og tricks.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

Bjarke Klüwer:
Hvis det var mig der handlede med sokker, ville jeg nok vælge at sende til modeblogs også.

Det er en god ide, og jeg har også en lille smugle erfaring. De fleste modeblogs med en stor læserskare er udemærket klar over deres værdi. Det er langt fra en garanti at gratis vareprøver giver omtale, og jeg er langt fra ikke sikker på, en produktion af sokker med deres logo er nok til at give omtale.

Jeg tror du har ret. Derimod tror jeg at "stuntet" fra indlæg 1 ville give langt bedre output, in case man sender ud til nogle blogs der har en humoristisk tilgang.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Afsted med nogle sokker til bitterfissen :D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:
Afsted med nogle sokker til bitterfissen :D

Er det hende? Nu har jeg lige set hendes blogindlæg, og jeg tror ikke det vil give meget produktomtale, om jeg så sendte hende en palle brugte sokker :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

NY:
Afsted med nogle sokker til bitterfissen :D

Er det hende? Nu har jeg lige set hendes blogindlæg, og jeg tror ikke det vil give meget produktomtale, om jeg så sendte hende en palle brugte sokker :-)

Så læser man lige idag, at hun "takker af" så det er alligevel forsent. Jeg tror godt du kunne få noget omtale på hendes blog, det ville så helt sikkert ikke blive positivt, men "alle" kender jo meningen med bloggen. Og skulle du være heldig så kunne f.eks. EB godt havde fundet på at skrive om det -- De har skrevet meget om hende.  

Edit: På 21 minutter har hendes blogindlæg fået ikke mindre end 26 likes..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Så læser man lige idag, at hun "takker af" så det er alligevel forsent. Jeg tror godt du kunne få noget omtale på hendes blog, det ville så helt sikkert ikke blive positivt, men "alle" kender jo meningen med bloggen. Og skulle du være heldig så kunne f.eks. EB godt havde fundet på at skrive om det -- De har skrevet meget om hende.  

Edit: På 21 minutter har hendes blogindlæg fået ikke mindre end 26 likes.

Der er i hvert fald mange som følger med i hendes skriverier. Omtale på EB vil være kanon, men det er endnu ikke lykkedes for mig med noget projekt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Thumbs up for et super initiativ :-) Kreativiteten længe leve!
Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det er genialt fundet på det der - og supergod inspiration! Tak fordi du delte.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive et indlæg om casen på bloggen http://guerillamarketing.dk/ og give den lidt ekstra eksponering. Hvis du har noget uddybende info eller flere billeder/video om kampagnen, som ville være relevant at få med, må du derfor meget gerne sende det til mig på as@beruf.dk Smile

Generelt er jeg altid interesseret i - især danske - guerilla marketing tiltag som vi kan skrive om på bloggen :-)

VH Andreas

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Solgaard:
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive et indlæg om casen på bloggen http://guerillamarketing.dk/ og give den lidt ekstra eksponering.

Aftale. Jeg får forfattet et godt indlæg sammen til dig :-)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt indlæg:) Jeg synes du er en super inspirerende person, og synes de markedsførings ideer du deler på Facebook og Twitter er fantastiske;) Disse typer af markedsføring er geniale, og ret billige i forhold til Adwords osv.

Jeg har selv gjort lidt i at få danske Youtubers til at afholde konkurrencer med mit produkt.

ShopWithSocks.com:

Andreas Solgaard:
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive et indlæg om casen på bloggen http://guerillamarketing.dk/ og give den lidt ekstra eksponering.

Aftale. Jeg får forfattet et godt indlæg sammen til dig :-)

Super fed blog! Den fik lige et bookmark herfra;)

Hvis der skulle være andre der interessere sig for denne type markedsføring, findes der også meget af dette på Ivaerk-tv.dk

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og så denne virale video og kom på en idé, du måske kunne bruge til vinter: Hæng et par varme sokker i bildøre med en lille besked á la "Her er et par dejligt lune sokker, du kan bruge, til din bil bliver varm".

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)