Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem fortjener en fantastisk oplevelse?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg har to mål, som jeg prøver at nå i et hug. Jeg har en drøm om at flyve i en luftballon, og jeg har en drøm om at overraske en person som gør noget godt. Derfor har jeg lavet en aftale med et firma som flyver luftballon(faktisk de første der fik tilladelse til erhvervsflyvning i DK). 

Jeg skal bruge DIN hjælp til at finde en person, som skal overraskes med et gavekort til en flyvning i luftballon. Værdien er normalt 2.200 kr. Du kan nominere en person som du synes fortjener det. Andre krav er der ikke. Det kan være en person som spreder god stemning, støtter dig, har været igennem en hård periode, har været syg, laver frivilligt arbejde, har banket en virksomhed op, hjælper godt til her på Amino

Du nominere en person ved at skrive hvem du vil nominere og hvorfor som en kommentar til mit blogindlæg her, som du finder lige her!

På siden kan du læse lidt mere om det lille projekt, og lidt praktisk. Jeg håber du vil sprede noget god karma og nominere en person. Du har muligheden for at give en anden en super god oplevelse ved at bruge et par få minutter:-)

NB: Jo, du må godt nominere dig selv, men husk en grund:-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)