Hej alle sammen, Jeg elsker små og nye virksomheder, og kan ikke vente med at komme i gang med min egen en dag. Lige nu og her, skal jeg i forbindelse med min uddannelse som beklædningsdesigner, i praktik / praktik samarbejde, i 9 uger. Hvis du er i opstartsfasen og du mangler en tøj designer til at komme i gang med din, måske, første kollektion, vil jeg meget gerne hjælpe. Det jeg er god til er at opbygge kollektioner, finde egnede materialer, lave skitser, modetegninger, illustrationer og arbejdstegninger samt salgsmapper. Ud over det, har min skole et krav om at jeg under perioden skal skrive en rapport ud fra en problemstilling i forhold til din virksomhed. Rapporten kan du efterfølgende få en kopi af. Min skole har intet krav om hvorvidt det er et forløb i en virksomhed fysisk, eller om jeg får opgaverne med hjem. Så det er fleksibelt nok. Derudover må jeg nok også lige nævne at jeg kun er interesseret i tøj til kvinder og børn. Jeg laver ikke herretøj. Hvis det lyder interessant kan du sende mig en pm herinde i første omgang :) |
Få en gratis tøj designer i 9 uger
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)