På side 11 er der en helsides reklame for Vipperød Vognmandsforretning. Og som en del af annoncen, der bl.a. handler om transport af sten, grus, sand, jord - er der en sektion, der fortæller at vognmanden også har en Google AdWords Professional, der tilbyder at lave AdWords kampagner....damn! konkurrencen kommer da også alle vegne fra...
(dette er ikke en joke, men den rene og skære sandhed....selv om jeg må indrømme, at jeg lige checkede om det var den 1. april)
Jeg lavede for sjov en søgning på udvalgte søgeord som eksempelvis "vognmand" og "vognmandsforretning" på google og han kom ikke selv frem, så han tager vist ikke sin egen medicin
Men man kan da sige at det er kreativt tænkt, hvis det var hensigten...nu er vi jo allerede en del der har hørt om hans forretning, hehe.
Men man kan da sige at det er kreativt tænkt, hvis det var hensigten...nu er vi jo allerede en del der har hørt om hans forretning, hehe.
Det har du ret i, Jesper Sammenkædningen med en vognmandsforretning er sikkert noget, der vil more Mikkel demib (men næppe Google), fordi han ikke har så meget til overs for GAP''s....