Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

annoncering / e-guiden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har erfaring med annoncering i e-guiden´s nyhedsbreve. De skulle sendes ud til +40.000 og det lyder jo fint nok, men hvor meget respons kan man forvente? Så hvis der sidder nogle med erfaring fra e-guiden, så ville det være rart med nogt feed-back

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:50
Hej Michael,

Jeg har ikke nogen erfaring med det, men er blevet kontaktet af dem i går ang. plus link og evt. timeldelse til deres nyhedsbrev hvor han også sagde det med de 40.000...

Jeg kan ikke rigtigt finde noget om dem og de vil have ca. 5.500,- for et pluslink i et år, det lyder jo vildt dyrt, har du fået sådan et tilbud også? Ved du om det er noget værd?

Med hensyn til nyhedsbrevet mener jeg også at det var ret dyrt, så jeg tvivler på om det kan betale sig.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:09
Hej JD

Han tilbød som udgangspunkt at komme med i deres nyhedsbrev, til en overkommelig pris og det kunne jeg godt overveje, hvis der rent faktisk var nogle af de +40.000 der benyttede sig af et evt. tilbud. Men har en idé om at det antal modtagere, ikke er aktive brugere, hvis du forstår hvad jeg mener. Derfor ville jeg gerne høre om der var andre, der havde fået valuta for pengene ...

Men jeg ville ALDRIG betale 5.500 for et link, plus - guld - platin - eller hvad de måtte kalde det ...

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:24
Hej igen Michael,

Jah, det mente jeg nu også... jeg var også vildt overrasket over prisen, men tak for det, jeg har så takket nej til deres tilbud... jeg fik en version af deres nyhedsbrev, hvis ikke du selv har fået et kan jeg godt sende det til dig.

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:02
Som udgangspunkt skal du aldrig forvente en højere åbningsrate end 20 %
Hvor mange der så herefter klikker på dit budskab afhænger jo kun af dit produkt.
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 22:23
Som udgangspunkt skal du aldrig forvente en højere åbningsrate end 20 %
Hvor mange der så herefter klikker på dit budskab afhænger jo kun af dit produkt.

Åbningsrate vil så sige, at formentligt 8.000 vil se nyhedsbrevet! Og hvor mange af dem der klikker videre, er selvfølgelig hvorvidt annoncen "sælger". Det lyder fair nok, men er der nogen der har prøvet sådan en annonce hos e-guide og kan sætte lidt klik-statistik på deres annonce?

jeg fik en version af deres nyhedsbrev, hvis ikke du selv har fået et kan jeg godt sende det til dig.

takker, men fik selv en

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:53
Jeg ved, at Bjarne fra plantetorvet.dk har erfaringer med dem.

Han har brugernavnet Plantetorvet herinde.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)