Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2min og 7sek ;)

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En fantastisk koncept. Er helt begejsret over denne idé og koncept. Virkelig ingen som havde opfundet denne idé indtil da?

Jeg må virkelig rose jer og ønske jer med konceptet, hvilket jeg tror at den 100% bliver til succes..

Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber i besvarer:

1) Er det rigtigt forstået det med at man slipper for en pbs aftale ( dvs opstartsgebyr til pbs, månedlig betaling, betalingsgateway osv), hvilket kører gennem jeres ?

2) Hvor mange butikker har i lavet aftaler med indtil nu, og hvornår vil det komme til at køre 100% ?..

3) Hvornår afregner i de 8% af hver salg? Er det uge, måned eller årvis?

4) hvornår kommer demoshoppen, så man kan prøve den frem og tilbage?

5) vil i fremtiden fremvise statistikker, så butikkerne kan se aktiviteten i købstaden. Det kan være i form af besøgstal, salgstal, nye tilmeldte butikker mv..

Det var dem i denne omgang :-))


Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne I finde på at invitere til et opstartsmøde, hvor I præsentere setuppet i dybden? Sikker på mange af os har de samme spørgsmål. Samtidig vil man kunne mødes med nogle af sine mulige kollegaer i købstaden, det vil give mulighed for sparring mellem deltagerne for alles bedste :)

Evt. invitere jeres lagerhotel samarbejdspartner, så man også kan tage en snak med dem.

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Købstaden.dk:

Mange tak Nikolas!

@ Jesper: Hvis du allerede har en webshop, der er godt SEO optimeret, så kan vi slå google indeksering fra på din Købstaden Butik, så vi sørger for kun at give dig nye leads og undgår double content.

hvis i slår google indeksering fra, hvordan vil i så gøre at kunderne finder produkterne på google i jeres shop?

3D maskintegninger til produktion

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

bliver spændende at se om det vil give webshops øget salg - umiddelbart tror jeg man vil forsvinde i mængden.

Har prøvet lignende system før i UK, man forsvandt i mængden og det var umuligt for dem at søgeoptimere til at ens produkter blev fundet på google - dette var selvfølgelig også på google.co.uk med rigtig mange varer og webshops i forhold til lille Danmark.

håber det virker og i får succes :)

3D maskintegninger til produktion

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i hvertfald et team af folk der for travlt nu så godt der bliver taget imod jer :) Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Hold da k... Det er virkelig flot lavet! Det, der specielt fanger mig, er jeres utrolig troværdige hjemmeside og introduktionsvideo, og at I samtidig introducerer os for jeres team med billeder, og en fin beskrivelse. Det er virkeligt fedt!

Mon ikke I får en henvendelse fra mig, når vi en gang når til lanceringen? Det ser virkeligt gennemført ud!

Må jeg være så flabet, og spørge om skrifttypen, I har brugt på siden? Jeg er helt væk i den. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:
Må jeg være så flabet, og spørge om skrifttypen, I har brugt på siden? Jeg er helt væk i den. :-)

TitilliumText22LRegular iflg. Chrome

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:
En fantastisk koncept. Er helt begejsret over denne idé og koncept. Virkelig ingen som havde opfundet denne idé indtil da?

Jeg må virkelig rose jer og ønske jer med konceptet, hvilket jeg tror at den 100% bliver til succes..

Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber i besvarer:

1) Er det rigtigt forstået det med at man slipper for en pbs aftale ( dvs opstartsgebyr til pbs, månedlig betaling, betalingsgateway osv), hvilket kører gennem jeres ?

2) Hvor mange butikker har i lavet aftaler med indtil nu, og hvornår vil det komme til at køre 100% ?..

3) Hvornår afregner i de 8% af hver salg? Er det uge, måned eller årvis?

4) hvornår kommer demoshoppen, så man kan prøve den frem og tilbage?

5) vil i fremtiden fremvise statistikker, så butikkerne kan se aktiviteten i købstaden. Det kan være i form af besøgstal, salgstal, nye tilmeldte butikker mv..

Det var dem i denne omgang :-))

Hej Onelo, hehe mange tak! Jeg tror vi er de første der laver lige præcis vores model, men der findes et par lignede koncepter. Vi har taget de elementer vi synes, der giver den bedste oplevelse og sat dem sammen.

 1)   Man skal stadigvæk have en indløsningsaftale, men den følger med i Købstaden ’pakken’. Det betyder, at en butik også skal kreditgodkendes af Teller/Nets, så den kan modtage Dankort/VISA.
Betalingssystemet følger også med i pakken og leveres af DIBS.

2)   Butikker nok til at fylde godt ud :) August 2012.

3)   Der afregnes hver 14 dag og pengene overføres direkte til butikkens konto.

4)   Vi arbejder på højtryk på at få en lækker demooplevelse klar (færdig inden 14 dage). Send en mail, så får vi tilmeldt dig demolisten med det samme :)

 5)   Ja vi vil både fremvise den generelle statistik og vi leverer også performancestatistik til den enkelte butik i form af oversigt over besøgende, konverteringsrate og salgstal.

Tak for dine gode spørgsmål!

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:

Mon ikke I får en henvendelse fra mig, når vi en gang når til lanceringen? Det ser virkeligt gennemført ud!

Må jeg være så flabet, og spørge om skrifttypen, I har brugt på siden? Jeg er helt væk i den. :-)

Hej Sebastian

Alle tiders - det glæder vi os til!

Det er korrekt at fonten er TitilliumText22LRegular :)

God weekend!:)

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Skovsende:

Kunne I finde på at invitere til et opstartsmøde, hvor I præsentere setuppet i dybden? Sikker på mange af os har de samme spørgsmål. Samtidig vil man kunne mødes med nogle af sine mulige kollegaer i købstaden, det vil give mulighed for sparring mellem deltagerne for alles bedste :)

Evt. invitere jeres lagerhotel samarbejdspartner, så man også kan tage en snak med dem.

Hej Anders,

Ja det vil vi meget gerne. Rigtig god ide!

Jeg vender tilbage når jeg finder ud af om andre har samme interesse.

God weekend

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)