Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2min og 7sek ;)

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vi samler på spændende danske butikker med noget særligt at byde på.

Vi tilbyder dem en intuitiv og salgsklar webshop med gratis NETS aftale, betalingssystem, teknik, markedsføring og meget mere. Ingen fakturaer, ingen bøvl og intet besvær. Nethandel har aldrig været lettere.

Kontakt for gratis demo 

PS. de fleste af vores kunder har allerede en webshop i forvejen - det er hverken et problem eller et argument for ikke at få en ekstra stærk salgskanal. Tværtimod gør det bare det hele lidt lettere :)

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig interessant. Vil gerne høre mere om jeres koncept og hvad i kan tilbyde.

Har sendt jer en mail, via. jeres side.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud!

- Meget tillokkende film i har fået lavet.

Hvordan får i det til at løbe rundt?

- Betaler brugeren et abonnement om måneden?

- Gebyrer for hvert køb gennem jeres "host"?

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Det ser godt ud!

- Meget tillokkende film i har fået lavet.

Hvordan får i det til at løbe rundt?

- Betaler brugeren et abonnement om måneden?

- Gebyrer for hvert køb gennem jeres "host"?

Taget fra deres hjemmeside af:

Hos Købstaden får du en webshop i Danmarks første online shoppingcenter for under 10 kr. om dagen!

Det eneste du ellers skal forholde dig til, er et succesgebyr på 8 % når du gennemfører et salg. Kort sagt, vi vinder kun når du vinder.

Købstaden samarbejder med markedets stærkeste spillere og vi har samlet indløsningsaftale, betalingssystem og salgsplatform ét sted til en brøkdel af markedspris.


Med venlig hilsen,

Alexander 

 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for mailen Alexander - vi vender tilbage hurtigst muligt!

Bertil, vores forretningsmodel er kommisionsbaseret. De 10 kr om dagen som Alexander også henviser til, går udelukkende til betalingsudbyder og markedsføring. Hvis du synes det lyder interessant synes jeg du skal gøre om Alexander og skrive dig på mailinglisten eller gribe telefonen og give os et ring. Vi hjælper gerne med at sætte din webshop op.

Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en butik som sælger negleprodukter - vil den være velkommen hos jer?

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Først og fremmest tak for din interesse. Neglerprodukter er meget velkomne. Hvis du skriver dig på vores mailingliste tager jeg personlig kontakt til dig. Så kan jeg fortælle lidt mere om Købstadens fordele og selvfølgelig høre lidt mere om din butik.

God weekend!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin video, den formidler budskabet let og klart.

Der står dog at i sørger for Adwords annoncering, er fra de 10 kr om dagen? eller bruger i nogen af de 8% som i tjener på generere nye salg.

Det lyder lidt utopisk, hvis butikkerne ikke selv skal lave noget markedsføring selv.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laust,

Tak for din feedback!

En del af prisen går til AdWords kampagne. Vi markedsfører desuden hele centret intensivt. Udover AdWords kampagnen vil markedsføring specifikt til ens butik vil være frivilligt. Vi har en række partnerskaber med forskellige on- og offline markedsføringskanaler, der gør at vi får knald gode tilbud på reklame, som vi kan give videre til vores butikker til priser de ikke selv ville kunne få. 

Håber det besvarede dit spørgsmål.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder spændende! Er helt vild med videoen, der giver et helt klart billede af hvad Købstaden kan og hvorfor man skal bruge jer. Det er helt sikkert noget jeg vil overveje at benytte i fremtiden. Så er jeg selv fri for at skulle programmere og så man kan slippe for indløsningsaftaler osv.

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)