Hej Nogen der ved om der er nyt vedr Dandomain shop og rich snippets? |
nææ... hvad er rich snippets?
Mvh. Jens
Hej Nogen der ved om der er nyt vedr Dandomain shop og rich snippets? |
Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.
Har intet hørt fra DanDomain omkring dette, så tror det forsat har lidt lange udsigter. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hejsa Der er ingen nye udmeldinger. Se https://dandomain.ideascale.com/a/dtd/78915-15889
|
Mvh. Søren Vang,
Ja så også den link. Ser ud til de har droppet det? Er der andre webshop løsninger der minder on Dandomain der har det? |
Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.
dandomain er en nedtur webshop |
Hej! Det der Idescale er det rene l***. De har ikke fået lavet mange af ønskerne. Jeg har droppet det. Det er trist, men sådan er det desværre..
Mange hilsner Mads |
Jeg er også meget ærgerlig over at det skal tage så lang tid - men jeg må jo erkende, at hvis man vil være med helt fremme i bussen, så er det ikke en dandomain shop man skal satse på... |
DanDomain har netop meldt ud, at det kommer indenfor 1-2 måneder fra nu. |
Hej Thomas. |
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.