Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en rød lampe lyser ..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Endnu en rød lampe lyser vedrørende den økonomiske krise.

En for mig at se vigtig nøglefaktor, viser at virksomheds-insiderne sælger massivt ud af deres aktier i selskaberne.

I april 2012 viste denne faktor 656:100, dvs. for hver gang de købte 100 aktier solgte de 656. Dette tal har ikke været større siden maj 2011, hvor vi jo husker, hvad der skete de efterfølgende måneder på de forskellige markeder.

Så tiden er måske til at høste, hvad der er sået 

Forbered dig på alle muligheder - skab de bedste

Kh. Jens More

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46705
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55

Ja det er en indkator, men kan du linke til den, så man kan se, at det ikke er et eller få selskaber med tegnIngsræettr eller optioner eller andet specifkt der påvirker & man kunne lige se f.eks de 10 foregående måneder så man kan se trend,som burde være ret fast?
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46705
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08

Ville godt se sådan et link da det er sjovt at kunne følge. 

Jeg kan ex bare tage en enkelt dag, og der er to meget klare specielle og kendte handler som ikke har med mistillid at gøre - og der er jo solgt helt utroligt mange stk mere end der er købt, så jeg vil som sagt gerne se et link til en hel måned der giver en sådan brugbar statistik.

G4S:

G4S Employee Benefit Trust har købt 419.796 aktier til en samlet kurs værdi af 1.191.632,9 pund.

THRANE & THRANE:

Bestyrelsesmedlem, Lars Thrane, har solgt 1.349.089 aktier til en samlet kursværdi af 589.853.715 kr.

DANTHERM:

Bestyrelsesmedlem, Niels Kr. Agner, har købt 2.712 aktier til en samlet kursværdi af 50.172 kr.

Redaktion +45 33 30 03 35 Ritzau Finans

DEN dag blev der solgt ca 2 Mio aktier og købt blot 2.712 stk af insiders, men det er jo henholdsvis G4S employee trus og kendt at Thrane og Thrane og Cobham opkøb. Det er klart sådan ca 8 mio aktier på en dag - hvis det er styk man regner, kan påvirke ganske meget - men lad os tage det når du har vist et link der giver sammenlignendelige tal (denne dag solgtes alene knapt 800 gange så mange som der købtes - helt uden relevans)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)