Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny rekord på Amino

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Vi endte med 24.279 besøgende (18.433 unikke) og 90.309 sidevisninger.
Det er altid rart med lidt tal man kan måle på :-)

De bedste hilsner

Martin

Stort tillykke med den nye rekord! Og fantastisk arbejde af jer bag maskineriet ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny på Amino, men fedt at vide at der er så mange der virkelig bruger det. 
Fortsæt frem af! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med den flotte rekord - det vidner jo om, at I virkelig har ramt noget, som der er et behov for og som flere og flere tager til sig.

Og det skal nok blive endnu bedre, nu hvor der virkelig er kommet fart på loadtiderne på sden - thumbs up for det!

Keep up the good work :-)

 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.
Det har hjulpet at vi har fået lidt mere fart på maskinen og gjort det hele lidt lettere at bruge.
Næste job er at lave ens topbar, et bedre beskedsystem og så gøre det lettere at rette sine amino profiler.

Og så er Kapitalbørsen på vej, jeg håber på soft launch om 2 uger.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke herfraGift

Må jeg af nysgerrighed spørge om I har kunne se ændringer i time-on-page efter hastigheden er forbedret så meget som den er?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Gid det var så vel.
Alt det arbejde vi har lavet det sidste halve år, som har kostet os kassen, har resulteret i at folk ser færre sider og bliver kortere på Amino.

De fleste Amino brugere kommer via Google og finder løsningen på deres problem og skrider igen.
Vi har nu gjort Amino hurtigere, lettere at bruge, forbedret søgningen og meget mere.

Og det har på den korte bane kostet os et stort tab på annoncørsiden.
Men det kommer ikke som et chok, selvom det er surt.

Mit fokus er på den lange bane og jeg glæder mig over at vi til gengæld får flere og flere brugere, så vi hjælper mange flere, meget mere effektivt og det er godt, selvom det lige nu gør ondt.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Thomas

Gid det var så vel.
Alt det arbejde vi har lavet det sidste halve år, som har kostet os kassen, har resulteret i at folk ser færre sider og bliver kortere på Amino.

De fleste Amino brugere kommer via Google og finder løsningen på deres problem og skrider igen.
Vi har nu gjort Amino hurtigere, lettere at bruge, forbedret søgningen og meget mere.

Og det har på den korte bane kostet os et stort tab på annoncørsiden.
Men det kommer ikke som et chok, selvom det er surt.

Mit fokus er på den lange bane og jeg glæder mig over at vi til gengæld får flere og flere brugere, så vi hjælper mange flere, meget mere effektivt og det er godt, selvom det lige nu gør ondt.

De bedste hilsner

Martin

Jeg ville måske kunne have forstået at time-on-page var gået ned, simpelthen fordi folk ikke skulle side og vente 10-15 sekunder på at loade sider, men det undrer mig at folk ser færre sider når hastigheden er blevet så meget bedre.

Men ingen tvivl om Amino er på vej i den rigtige retning, især med den seneste hastigheds-opgradering.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidevisninger er heller ikke faldet så meget.
Det er fra 3.3 til 3.2 side pr. besøg.
Men jeg havde nu håbet på at det ville stige lidt.
Men det kommer måske.

Men igen, målet er ikke mange sidevisninger, det er vidensdeling.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med besQgsrekorden. 

Jeg finder ofte mine svar pA amino, og er nok en af dem der ofte -kommer via Google og finder løsningen på deres problem og skrider igen. - Ja, og ind i mellem lAeser en trAd diskusion og fAr gentagende gange konkluderet at der gider jeg ikke blande mig.

Syntes ideen er med Amino er kanon, og den er en rigtiggod informationskilde.

Et super stort tak og tillykke fra mig

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg er en af dem der har givet jer flere sidevisninger efter jeres mange opdateringer, før dem var jeg herinde 1-3 gange om ugen og så kun nogle få tråde fordi jeg ikke havde tålmodighed til mere, nu er jeg her næsten hver dag igen, præcis som jeg var i starten, og ser en del flere tråde hver gang :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)