Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp til at finde interesseret iværksætter til at overtage spændende webshop med uudnyttet potentiale

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har siden oktober sidste år været i gang med at opstarte en webshop med fokus på upcoming designere i kategorierne herretøj, dametøj & accessories. Vi har været 2 om det og har sammen fået skabt et godt fundament. Vi har dog "lidt" under, at det er vores første iværksætterprojekt og meget af vores tid er gået med at finde ud af "hvordan tingene fungerer". Resultatet er nu, at vi har en webshop med uudnyttet potentiale, en del interesserede designere, men fortsat kun få kunder (hvilket primært skyldes manglende marketing og udbud på webshoppen).

Da jeg selv, desværre, har flere projekter i gang og knap tid at gøre godt med, så har jeg valgt at sælge min andel til en aktiv iværksætter med udviklingskræfter og med lysten til at fortsætte projektet sammen med den anden stifter af virksomhden. Det er vigtigt, at man har en god forretningsforståelse. Den anden part har netværket og er selv uddannet designer.

Vi arbejder i Magento.

Lad mig vide, hvis det kunne have interesse for nogen af jer, eller hvis i kender nogen, som kender nogen...

Så sender jeg gerne flere info.

De bedste hilsner

Lea Jørgensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)