Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig sparket (i gang med blog)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for at jeg fik snakket med jer om det - for det var først i løbet af samtalen, jeg fik ordentligt formuleret over for mig selv, hvad det er jeg vil.

Det bliver en personlig blog til en start, og Kenneths idé med at jeg kan lave en køreskoleblog, der holder kammertonen for mit website vil jeg også se om jeg kan føre ud i livet.

Nu kommer overvejelserne om hvilket system jeg skal vælge. Min hjemmeside kører joomla - er det ok her også, eller står jeg mig bedre ved at kigge mig om efter noget andet?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
Nu kommer overvejelserne om hvilket system jeg skal vælge. Min hjemmeside kører joomla - er det ok her også, eller står jeg mig bedre ved at kigge mig om efter noget andet?

uha, nu bringer du jo pludselig "religion" ind i diskussionen! Smile

Men her kommer min helt *personlige* mening: Jeg er selv "tidligere inkarneret" Joomla bruger, men må bare erkende, at Wordpress (igen: min mening), simpelthen er lettere og hurtigere at gå til. Og til lige netop blog-brug, er det simpelthen uovertruffen. Jeg har nu kun et enkelt site tilbage på Joomla -alt andet er skiftet til Wordpress. Og det har jeg absolut ikke fortrudt.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Wellin:
Men her kommer min helt *personlige* mening: Jeg er selv "tidligere inkarneret" Joomla bruger, men må bare erkende, at Wordpress (igen: min mening), simpelthen er lettere og hurtigere at gå til.

Helt enig med Kenneth her.

Med mindre du er meget fortrolig med og forelsket i Joomla, så er Wordpress det klart letteste og hurtigste at gå til.

Har du et ordentligt webhotel er det blot 2 klik - så har du en køreklar blog. (et klik til installationen og et klik til oprettelse af et tema... - overdrivelse fremmer forståelsen) Wink

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fortrolig med joomla og har aldrig prøvet wordpress. Jeg tror jeg er fatsvag i mellemklassen, så det er nok ikke værre end, at jeg kan lære noget nyt. Hvis wordpress er så meget bedre til formålet end joomla, så må jeg jo lige tage mig sammen. Forelsket ligefrem - nøø det tror jeg ikkeGeeked

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Start den blog du vil få glæde af den.

ved ikke at lave den på samme side som din hjemmeside kan du gøre den mere personlig og

selv indføje din egen verden og bygge den op som du vil uden at du indeblander køreskolen

 

gør det det gjorde jeg

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)