Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blank forside i wordpress

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

I går blev forsiden på min wordpress side pludselig blank http://cloudblog.dk. Jeg har prøvet at undersøge source code og den er bare helt tom. Hvis jeg derimod går direkte ind på en artikel (eks. http://cloudblog.dk/liste-over-gratis-cloud-storage/) så viser den godt nok artiklen. Samtidig kan jeg godt se forsiden, hvis jeg først logger ind eller går fra en artikel til forsiden. Jeg har prøvet at geninstallere det hele, men uden resultat - hvad er der galt?

Fra København S
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad indeholder din .htaccess fil? Bemærk at det er en skjult fil, og du skal derfor sikre dig at din FTP-klient er sat til at vise disse. 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar Morten. 

Dette er indholdet af .htacces:


# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>

# END WordPress
Fra København S
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser korrekt ud. Prøv at tilføje følgende til din wp-config.php fil:

define('WP_DEBUG', true);

Det kan være at linjen allerede er angivet, blot med "false" - så retter du bare denne. Hvis dét heller ikke giver et udslag, må du prøve at eksperimentere ved at deaktivere alle dine plugins, og så aktivere dem én ad gangen. Det kunne tyde på at det er noget i den retning som driller.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Blank forside i Wordpress kan skyldes rigtig mange forskellige ting - men start med at se om PHP fortæller dig noget brugbart. Ret din .htaccess og smid følgende i den:

php_flag display_errors on

Gå ind på siden og se om der kommer nogen fejl. 

Hvis den stadig er hvid, så skal du logge ind i WP-Admin og slå alle dine plugins fra - test forsiden, virker den?  

Hvis du slet ikke kan nå dit admin panel så skal der gøres ting i databasen, det vil jeg ikke skrive her for så risikerer jeg bare at hænge på en ødelagt Wordpress blog, det undgår jeg helst ;) 

Lad mig høre resultatet af ovenstående. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gav lidt mere kage. Nu står der i toppen:

Warning: include() [function.include]: Unable to access /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-content/advanced-cache.php in /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-settings.php on line 62

Warning: include(/var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-content/advanced-cache.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-settings.php on line 62

Warning: include() [function.include]: Unable to access /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-content/advanced-cache.php in /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-settings.php on line 62

Warning: include(/var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-content/advanced-cache.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-settings.php on line 62

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-content/advanced-cache.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-settings.php on line 62

Notice: wp_enqueue_script was called incorrectly. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the wp_enqueue_scriptsadmin_enqueue_scripts, or init hooks. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.3.) in /var/www/cloudblog.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 3587

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et plugin issue. 

Kan du komme på wp-admin eller kan du ikke komme på wp-admin?

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt komme ind i WP-admin og har nu deaktiveret alt.

Fra København S
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tyder i så fald på, at det er et cache plugin du har - kan du prøve at installere dette på ny? Eller alternativt deaktivere det helt. 

Hvis du føler dig ekstra modig, kan du også prøve at se hvad linje 62 i wp-settings.php siger - omend overnævnte nok er et mere sikkert valg :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en backup af wp-config.php først!!

I wp-config.php er der en linje der hedder noget i retning af DEFINE('wp-cache', 'true');

Slet den linje. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)