Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kun 300 kr. for grafisk arbejde!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Da jeg er en ung fyr, der roder med grafisk arbejde, søger jeg lige nu referencer så jeg kan komme ordentlig i gang.

Min reference liste har jeg en del store virksomheder her i blandt:

Nørgaard Medier

Mind United

Jeg har ikke de store referencer at fremsende til jer, men arbejdsmetoden er en brainstorm fra din side af, hvor jeg kommenterer, og derefter sender min opfattelse af dialogen.
Derfra tager vi den så, hvis der sgu fremkomme rettelser.

Jeg arbejder ud fra en fast hyre på 300 kr på logoer, for at skaffe mig nogle referencer.

Jeg tager en fast pris, lige gyldigt, hvor mange timer der skal bruges på det - da hvis jeg bruger for mange timer på opgaven er det mig der har misforstået budskabet.

Så står I og skal have udarbejdet et logo, så skriv mig en privat besked og vi tager den derfra.

Jeg laver også andre former for grafik bla. baggrunde, web shops, redigering af billeder,visitkort, kalender,website designs, knapper og meget mere!

Men skriv til mig så finder vi helt sikkert ud af det! :-)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Fedt du i en ung alder har begivet dig ud på markedet - og at du kan gøre det så billigt. Problemet er blot, at for mig hænger det, du leverer (efter et kig på referencerne) meget godt sammen med prisen. Det ligner fra mit synspunkt blot noget hurtig tekst med et billede på, og så er timelønnen pludselig ganske acceptabel.

Men klø på - det skal nok komme. Det kræver bare noget mere træning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du set noget af mit arbejde om jeg må spørge? :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt at du er igang, men din pris skal nok en del ned, da jeg lige har købt et nyt logo hos en proff. til kun 395 inkl. moms :-)

Så måske du skal ligge på 150 kr per logo ?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack Nørgaard:
Hvor har du set noget af mit arbejde om jeg må spørge? :-)

Jeg antager, at eftersom tråden handler om salg af logoer, og du lægger en referenceliste op, så har du lavet logoerne til de to sider? Eller er det mig, der er gal på den? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

God vind herfra

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udarbejdet en del logoer for dem, men ikke dem de benytter på deres hoved sider

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men det er så i orden... så se bort fra min kommentar; jeg kan ikke udtale mig om noget, jeg ikke har set. :-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ville få flere kunder, hvis du lagde dine referencer her. Fremfor at man skal til at skrive til dig og føre en videregående dialog. Så kan folk med de samme se om de ønsker at benytte dig. 

Jonas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)