Hej alle, Jeg har brug for et par gode råd, og håber i der har kompetencer indenfor området, vil spille ind. Jeg sidder med en ide til en webportal, som jeg har brugt noget tid på at få et konkret koncept ud af. Derudover har jeg naturligvis kigget på bæredygtighed, konkurrence osv. Kort sagt, er jeg kommet frem til at ideen skal realiseres, og jeg har naturligvis en tyrker-tro på, at netop dette koncept kan blive "the next big thing" Potentialet kan være internationalt. Derfor har jeg nu brug for kompetent rådgivning, til at komme fra ide til realisering. Mine egne kompetencer ligger primlært indenfor salg, og jeg bevæger mig derfor ind i ukendt farvand :) Jeg har selv en ide om, at jeg enten skal bruge en web-partner eller en investor - eller måske begge dele? men hvor findes de? Hvem kan i anbefale til, at udvikle sådan en større portal løsning? Ser frem til, at høre en masse input og erfaringer som kan hjælpe mig på vej. Mvh. Bak Inc
|
Vil lige tilføje til ovenståede, at jeg også er åbne for den/de rigtige partnere.
Jeg er selv salg/marketings mand, så du skal kunne en af 3 ting:
1: Webudvikling i .Net, gerne erfaringer med udvikling af portaler på størrelse med dba.dk
2: Har erfaring med opstart, drift af en portal - har du erfaring fra internationalisering heraf er det et ekstra +
3: Du er på udkig efter en investeringsmulighed, i DK's næste internet eventyr.
Falder du ind under ovenstående, så lad mig høre fra dig hurtigst muligt.