Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny selvstændig. Hjælp til min online butik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Jeg er ny her på Amino så håber i tager godt imod mig.

Lidt om mig. Jeg er 19 år og har viet en stor del af mit liv til bodybuilding. 

Men jeg vil mere, og da man ikke kan leve af bodybuilding, vil jeg ved siden af min elevplads godt have min egen online butik.


Og planen er at starte med at sælge proteinpulver af høj kvalitet og med en god pris.

Men jeg søger ting jeg skal være opmærksom på. Jeg er helt grøn indenfor at være selvstændig.

Planen er at starte op som en enkeltmands virksomhed, da det skulle være klart det bedste at starte ud med.

Søger en producent lige p.t og er godt igang.

Planen er at få startet en webside op, ved hjælp fra en kammerart. Dertil kunne jeg godt tænke mig at vide hvormeget i tænker er realistisk at købe hjem af produkter her helt i starten af min kommende online butik. 

Flere producenter forlanger jo man skal købe for rigtig mange penge, og da jeg p.t ikke har så stor en kapital som mange søger så er jeg i tvivel om et lån skulle gøre drømmen muligt?

Det her er noget jeg brænder for at få sat igang og håber i kan hjælpe mig!

Mvh Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Nu skriver du det ikke lige direkte i dit indlæg, men jeg gætter på at du ikke har den store viden inden for SEO. Nu ved jeg heller ikke hvor meget din kammerat er inden over projektet, om han kan optimere siden til Google, og få den op i søgemaskinerne. Hvis dette ikke er planen, ville jeg anbefale dig at starte med at lave en affiliate-side. Her er risikoen minial, go du har stadig mulighed for at tjene nogle fine penge. Her kan du lære en masse om meta-titles, meta-descriptions, linkbuilding osv. Her vil du hente en masse erfaring, som du måske kan bruge til at starte en webshop op, som er et overraskende stort arbejde.

Vh

Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Der er flere unge der går med samme tanker som dig, kunne det være en ide at slå jer sammen, lave et aps 2 personer? Så vidt jeg kan forstå så er det et hårdt marked, hvor der ikke tjenes store penge. 

http://www.amino.dk/forums/t/160648.aspx?PageIndex=2#1085102

Dbh. Martin

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Harlev:

Hej Mark.

Nu skriver du det ikke lige direkte i dit indlæg, men jeg gætter på at du ikke har den store viden inden for SEO. Nu ved jeg heller ikke hvor meget din kammerat er inden over projektet, om han kan optimere siden til Google, og få den op i søgemaskinerne. Hvis dette ikke er planen, ville jeg anbefale dig at starte med at lave en affiliate-side. Her er risikoen minial, go du har stadig mulighed for at tjene nogle fine penge. Her kan du lære en masse om meta-titles, meta-descriptions, linkbuilding osv. Her vil du hente en masse erfaring, som du måske kan bruge til at starte en webshop op, som er et overraskende stort arbejde.

Vh

Casper 

Nej du har helt ret. Jeg aner ikke hvad SEO er eller står for :)

Min kammerart er en mulig partner, og han kender flere der er rigtig dygtige til hjemmesider og hvis de får en skilling for at hjælpe med at lave en rigtig flot web shop så er jeg ret sikker på det er en fordel. 

Jeg vil helt sikker se nærmere på alt det du lige har beskrevet, ved det er et stort arbejde, men når man virkelig brænder for det, og ikke har i hoved at man skal være den største butik fra dag så går det hele jo nok. Det bliver et projekt, og ved udmærket godt jeg skal arbejde hårdt for at få det op og køre, men det bliver kampen værd :).

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg følger med her
Held og lykke til jer alle

Vh. Aaløse

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det han søger af hvad jeg kan læse, er at vider sælge allerede kendte mærker, og det er overhoved ikke min plan. Jeg er igang med at finde en producent så jeg køber direkte da jeg gerne vil have mit eget logo og mærke. Dette vil kræve meget, det er jeg godt klar over, og jeg vil helst ikke have for mange der er helt grønne på det område ind i mit projekt da jeg syntes at mit eget begynder niveau er langt nede jeg gerne vil arbejde med en jeg kan ping ponge med hvis du forstår :)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor and Fit:

Min kammerart er en mulig partner, og han kender flere der er rigtig dygtige til hjemmesider og hvis de får en skilling for at hjælpe med at lave en rigtig flot web shop så er jeg ret sikker på det er en fordel. 

Det er nu ikke så meget selve opsætningen af webshoppen. Her er der flere som tilbyder en super flot side for ca. 10.000-14.000 kr

Det er mere den store kamp der ligger i at komme op i søgemaskinerne. Hvis du skal op på søgninger som "proteinpulver" "billigt proteinpulver" vil det kræve enormt mange timers arbejde. Så jeg tror desværre ikke du kan nøjes med en lille "skilling" ;)

Jeg synes personligt du skal få dig noget erfaring, før du begiver dig ud i et større projekt.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kommer lige med en masse tanker, som du måske kan bruge og måske ikke kan :)

Husk at benyt dig af de sociale medier, når du har startet hjemmesiden op. Brug Facebook og Twitter til at komme hurtigt ud til din målgruppe. Lav evt en konkurrence på Facebook (ved godt at det ikke er så originalt, men det kan hjælpe til at blive eksponeret hurtigt). Konkurrencen kunne være at man deltog i konkurrencen om at vinde prøver på proteinpulveret, hvis man delte opslaget på sin væg f.eks.

Find evt en samarbejdspartner i en eksisterende virksomhed - kunne eksempelvis være en fitnesscenter-kæde (måske nogle af de små centre) og hvis du har et godt produkt, som har noget specielt at byde på, så gå efter de store kæder. Så kunne du både sælge til centrene fysisk og med henvisning til din hjemmeside gennem fitnessdk.dk eksempelvis..

Ellers må der også være nogle online kost-/motion-/sundhed sites, som du evt kunne kontakte og få dem til at anbefale dig og dit produkt.

Rigtig meget held og lykke!

Mvh

Louise

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshoppen bliver en lille shop, der kun indeholder proteinpulver i starten så jeg ser ikke projektet som et større projekt, men du har helt sikkert ret i at der er en stor kamp omkring at komme til toppen i søge maskinen.

Opsætningen af webshoppen til 10.000-14.000 kroner syntes jeg lyder af mange penge, da det som sagt kun bliver en mindre online butik og er ret sikker på jeg kan få det lavet til en halv pris igennem flere bekendte i mit netværk som også opfylder kravene for min webshop

Nu du siger erfaring, så er det netop dette jeg søger ved dette projekt, og derfor jeg starter ud i de små. Meget små. Regner ikke med at ramme en guldåre, men derimod bare at få det op og køre og få det til at køre rundt så jeg kan holde mig i de små. Har en stor omgangskreds som bliver mulige kunder, så jeg vil helt sikkert ikke gå ud med et minus.

Men jeg skal helt sikkert igang med at få læst en del omkring at starte en webshop ud, det er helt sikkert. 

Mvh Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt sikkert benytte facebook som en del af min promotion, og det med konkurrencer vil helt sikkert være en god ide!

Jeg er rigtig interesserede i at finde et mindre center at samarbejde med, det lyder rigtig interesant. Det er noget jeg vil undersøge nærmere.


Mange tak for dit input!

Mvh Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)