Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com - Nogle der har prøvet den side?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fine erfaringer med alibaba.com - det er meget blandet kvalitet, men det er som sådan også kun en handelsplatform.

Benyt aliexpress til mindre partier. Her er du bedre dækket, da sitet fungerer som escrowservice og du derved kan få pengene tilbage, såfremt der er større problemer. 

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du også prøve http://www.chinavasion.com/ 

Rigtig fin service og leveringen sker relativt hurtigt.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se at et simpelt bagcover kan være super dårligt. Anmeldelser af sælgerne og produkterne jeg har set på ser meget gode ude. Om det er korrekt er jo en anden sag... :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange svar. lad der endelig komme flere... Vil helst ikke ende med at det koster mig penge istedet for at tjene... :D siden om told og skat var rigtig god... tak.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havd selv den ide på et tidspunkt og begyndte a bruge chinabuye.com. De leverer deres varer, har et stort sortiment og kvaliteten hænger sammen med prisen. Deres headsets til 1 dollar går i stykker efter 1-2 ml eder og lyden er knap så god. Dog bruger jeg dem selv. Dit virksomhedsgrundlag vil jeg ændre. Find på meget nyt. Der er 100000000 danske e-shops indenfor det marked. Jeg har en ven som har ordre dagligt men endnu ikke skaber overskud de er værd at tale om. Du skal være MEGET MEGET dygtig til markedsføring, SEO og Google adwords hvis du skal få kunder nok til at slå igennem.

Ved godt du nok ikke ønskede dette svar, men fortæller dig blot om realiteterne.

Hop aldrig let over konkurrentanalysen.

Mvh Lars :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret. Er udemærket klar over at der skal noget nyt til og derfor er jeg også i gang med at få et helt byt produkt. Det er et unikt produkt i højkvalitet som kom på markedet i sidste måned. Det er pt kun på to markeder i verden og med kæmpe succes indtil videre.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gjort dig opmærksom på risikoen om ikke andet.

Kan fortælle dig at 99% af succesrige iværksættere ikke har en unik ide men blot er de bedste til det de laver så muligheden er der selvfølgelig.

Du er meget velkommen til at tilføje mig til dit aminosystem, da vi begge er i opstartsfasen :).

Kig i øvrigt ind på www.tezzo.dk og se deres EGET produkt indenfor iPhone covers (er selv kunde hos dem).

Mvh Lars

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak... :D Jeg glemte lige at sige at tingene fra alibaba eller aliexpress er blot et lille suplement... 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Transport Eksperten Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JB,

Det er en relativ god side, hvor du kan få lavet næsten alt, til billige penge. Bestil altid en vareprøve først, så du ikke bliver skuffet!

Vær også opmærksom på moms og import regler.

mvh. Mads

www.transporteksperten.dk 

www.Eliteclean.dk

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen... :D Ja er opmærksom på told og moms osv.

Jeg har netop i dag modtaget mine to første leveringer fra AliExpress. Jeg har bare bestilt noget småtteri til under 80 kr samlet pr pakke og jer er yderst tilfreds indtil videre. Tirsdag kan jeg så hente de næste tre små pakker på posthuset. :D 

PS.

Er der nogle som ved hvordan det fungerer med told osv når et firma uden for EU har distributionscenter i UK? Er det så reglerne for import fra EU-lande eller er det reglerne for import fra ikke-EU-lande?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)