| Er der nogen der kender en lækker skrifttype, som vil passe til det STORE S? | 
Jeg synes nr. 1 har mest stil. Dog kunne jeg godt savne lidt farver i logoet :)
 Debat
             Debat

| Er der nogen der kender en lækker skrifttype, som vil passe til det STORE S? | 
| Jeg synes nr. 1 har mest stil. Dog kunne jeg godt savne lidt farver i logoet :) | 
De bedste tanker Mai Smidt.
Mulius.com - Legetøj for børn og barnlige sjæle. 
| Hvor sikker er du på at det skal være en skrifttype? Mit forslag er at du evt. starter med en skrifttype og efterfølgende pynter på dit S og giver det et twist, så det bliver dit S. Når du leger med stilen, synes jeg altså at du skulle prøve både med og uden J | 
| Nummer 1 - ingen tvivl. | 
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
|  | 
Med Venlig Hilsen
| Jeg synes ikke at de er specielt gode, men det er klart nummer et der er bedst :-). | 
| Logo 1. - Det er grynet og virker ikke. Logo 2 og 3. - Du skal ikke bruge et billede inkorporeret i et logo... Jeg prøver lige at komme med et forslag til logoet. - Giv mig 30 min. | 
| 
 sikke noget vås. buddha kan associeres med smykker lige så let som en panda kan associeres med lakrids. især når som han selv siger at buddha er et gennemgående tema i smykke produktionen. | 
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
| HELT KLART NUMMER 1! | 
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.