Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode grossister!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoere!

Jeg hedder Mads Grønning, og jeg skal til at starte en virksomhed op!
Jeg efterspørger/søger en grossist som forhandler forskellige mærker som Armani, Tiger of sweden, D&G og alle de andre bælte mærker til en aftale med mig hvori jeg havde følgende ideer til hvordan vi kunne gøre det. Vi kunne starte med og lave en dropshipping aftale, da det ville være klart nemmest for mig i den situation som jeg selv står i lige nu. Altså hvor kunden køber, så sender grossisten ud til kunden, og hvis produktet går i stykker bliver det selvfølgelig sendt til mig, også skulle der meget gerne være mulighed for, at sende det tilbage til jer hvori i ville lave det, eller hvis det nu skal ombyttes eventuelt. Sådan ville jeg forestille mig starten på et samarbejde kunne lyde, hvorefter noget tid som et team kunne jeg begynde og købe hjem af de vare så jeg selv havde lageret og stod for at sende ud og diverse ting. Bælterne ville blive solgt over en webshop skal startes op hvis jeg får en god aftale i hus, så jeg ville blive taknemlig for hvis nogle af jer ville skrive til mig J
Mine kontaktoplysninger er:
Mads1805@hotmail.com (foretrækkende at skrive til)
Mads@madsgr.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)