Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration regnskab og forsendelse i webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg overvejer at få integreret regnskab (formentlig e-conomic) i min webshop, - derudover vil jeg gerne have integreret forsendelse også, så jeg nemt kan printe forsendelseslabels ud fra afgivne ordrer, - og give kunden mulighed for at følge pakken via track and trace.

Mit spørgsmål til Jer er derfor, hvilken udbyder er billigst/bedst og mest brugervenlig? UPS, GLS, Post DK eller en helt fjerde?

På forhånd mange tak, - og god weekend.

Mvh
Chris

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Jeg kan forstå, at du er i overvejelse om du skal anvende e-conomic. Vi udvikler en lang række integrationer til e-conomic bla. logistik løsninger med integration til webpack, Ups, payment løsning til Nets mv. og vi har gode erfaringer med e-conomic ísær når man anvendeer integrationsløsninger for så udvides jo mulighederne.

Hvordan e-conomic er med hensyn til integration i din webshop ved jeg ikke rigtig men det skyldes mere, at jeg ikke ved hvem der har udviklet din løsning men du kan jo lægge en besked, sende en mail php@scan-soft.com eller ringe 7025 7600 så kan vi jo kikke på det og måske fortælle dig lidt mere om mulighederne.

Hilsen

Per

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Ud fra det som du skriver ved jeg ikke helt om du allrede har en webshop og du er på udkig efter en integration - eller en helt ny webshop?!

Men hvis du nu søger en ny webshop, så kan vores webshop kan begge de ting du efterlyser, nemlig en nem integration med E-conomic og Post Danmark og GLS webppack. Med følgeseddel, track&trace osv osv.

Det er svært at beskrive brugervenlighed, det er jo en smagssag som hvilken bil folk synes er bedst. Men jeg synes helt klart du skal tage et kig på vores webshop (prøvekøre vores bil :-)). Du får en gratis demo hvor du kan lege frit og afprøve alle funktioner designs. Hvis du så får lyst til at gøre den aktiv, så er det bare et tryk på knappen, så er den online uden du skal starte forfra igen.

Men for at du kan se hvad der er med i vores pakker så kig lige ind her:

http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/

Hvis du vil bestille en gratis demo version, så klik her
http://ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo

Bedste hilsner

Morten

eWebsystems.dk 

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg er på udkig efter en helt ny webshop, - er i dialog med flere udbydere.

Dog er svarene fra de fleste, at mine krav ikke passer ind i en "standard-løsning", - men jeg vil da kigge nærmere på dine links.

Tak til Jer begge for svarene.

Mvh

Chris

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det du skriver så tror jeg da at vi har det helt nede i vores Basic pakke så du kan få det til 299/md.

Jeg tog lige et udsnit fra vores funktionsliste...

Morten

Kunder og ordrer      
Kundelogin med ordreoversigt, status og genbestil
Track & trace på e-mail og sms
Status og track & trace pr. ordrelinje
Ordrehåndtering
Faktura modul
Mulighed for multiple leveringsadresser

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det er ikke post/regnskabsintegrationen, der er udfordringen, - det kan de fleste vist?

Jeg har brug for at kunne lave konfigurerbare produktier, ligesom mine kunder skal kunne logge sig ind og gemme disse "selv-designede" produkter samt deres personlige mål (skjorter/jakkesæt).

Jeg har udbudt en opgave under "freelancer", hvor du kan læse alle mine krav, - såfremt de kan opfyldes, kan det godt være, vi skal tage en snak.

Mvh

Chris

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Har du fået "løst" din opgave ellers vil vi gerne i dialog med dig, vi har måske muligheden for at løse din opgave med at dine kunder kan "gemme" deres løsninger på din hjemmeside.

 

Lad mig høre om vi skal have en snak ring 2811 4220 eller mail php@scan-soft.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)