Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil Dankort/Visa terminal

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Fra  promondo Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten: super tip - mange tak!

Muligvis har de andre kommentatorer ret og det er meget, man betaler for den enkelte transaktion. Har ikke lige sammenligningsgrundlag med andre former for 'mobile terminaler'... Alligevel: det her betyder maksimum frihed for en lille forretning, null installerings- leverings- etableringsomkostninger, ingen månedlige gebyrer osv.

Desuden KAN man jo evt enes med kunden om, at splejse beløbet el.lign. (alt efter omstændighederne måske).

For mig er det dagens idé (selv om den jo har stået her i en månde ;-))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Har lige downloaded izettle, og der står at de første 2500 får en gratis kortlæser. Men der står ved mig at der allerede er 2500 som har downloaded det fra Danmark. Det kan da ikke passe?

Og skal man have en kortlæser?

Fra Dragør
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:33

hej,

du skal ikke have en kortlæser man kan blot indtaste kortnummeret.

however, tror det vil være cool nok at få læseren. jeg skrev til dem og de har lovet at sende mig een gratis

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Fra  promondo Skrevet kl. 12:41

kasp992a:

Har lige downloaded izettle, og der står at de første 2500 får en gratis kortlæser. Men der står ved mig at der allerede er 2500 som har downloaded det fra Danmark. Det kan da ikke passe?

Og skal man have en kortlæser?

Ser også på det med kortlæseren lige nu - kan bl.a. ikke finde en pris for izettles kortlæser (har du fundet ud af prisen?).

Kiggede også på anmeldelser af andre kortlæsere: http://iphone-card-reader-review.toptenreviews.com/ Fandt, nr 3 (VeriFone) ser ret interessant ud til under 80 USD.

Så vidt jeg har forstået, kan izettle anvendes UDEN kortlæser. Så skal bare alle kortdata indtastes manuelt, og det kan jo godt være lidt omstændigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Hej.

Okay. Jeg har også skrevet til dem nu:) tak for hjælpen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)