Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Investor søges

Jeg søger en investor som kan se fordelen i et godt fast afkast hver måned.

Jeg vil i denne omgang ikke gå super meget i detaljer, eller sætte navn på mit produkt. Jeg vil dog fortælle i detaljer hvordan det hele hænger sammen, og så kan vi jo snakke nærmere hvis du lyder som noget for dig.

Jeg har en online service hvor folk kan tilmelde sig og betale et fast beløb pr måned, i retur modtager de så nogen digitale ydelser. I princippet ligesom amino plus. Du betaler 100 kroner om måneden, og i retur så modtager du nogen digitale ydelser fra amino.

Mit produkt er oppe og køre, og jeg tager 150,- om måneden for at tilbyde min service til folk. Folk betaler med kreditkort ved tilmelding, og derefter trækkes beløbet automatisk hver måned fra deres kreditkort. (jeg bruger ikke paypal)

Jeg har brugt en del tid, energi og penge på seo, men det er jo ikke noget der kommer hurtigt. Jeg har derfor valgt at køre adwords reklamer for at få kunder i butikken med det samme, og det virker fint. Jeg betaler ca 150,- for en ny kunde via adwords.

Lidt hurtigt matematik viser at det er en rigtig god forretning. De penge der bliver brugt på reklame kommer nemlig ind med det samme.

Brug 150,- på at lave et salg, og få 150,- reutr.

Normalt ville det ikke være en god forretning, men da der er tale om et abonnement med betaling hver måned, så vil profitten pr kunde være 100% hver efterfølgende måned hvor de er medlem. Er de medlem i 3 måneder så vil der være et overskud på 450,- svarende til en profit på 300% af investeringen. Skulle man være så uheldig at de opsiger med det samme efter køb, så vil udgiften til adwords være dækket og regnskabet går i nul, da der ikke gives fortrydelsesret og abonnementet derfor først kan opsiges efter minimum en måneds medlemskab. Der er et frafald af kunder som opsiger efter 1 måned på ca 16%

Det er altså 16 ud af 100 som kun betaler en enkelt betaling på 150,- hvor resten fortsætter med at være kunder i minimum 1 måned mere.

Hvad er problemet ?

Jeg har den sidste måned selv brugt mange penge på adwords. Stort set alt hvad jeg har tjent er blevet spyttet direkte i adwords igen. Lige nu har jeg ca 200 kunder, og det giver mig en dejlig indtægt hver måned på ca 25.000,- efter udgifter.

Jeg står nu i en situation hvor jeg lige har købt ny lejlighed, og i den forbindelse går denne indtægt til at betale mit nye store lån i banken. Dette nye store lån er også grunden til at banken ikke vil låne mig flere penge. Forretningen er skide go. Konceptet virker, pengene giver godt afkast. Lige nu ville jeg dog RIGTIG gerne have nogen flere kunder så der kunne komme nogen penge i lommen i stedet for at skulle give alle sammen til banken. Jeg mener at hvis den rigtige kapital kommer til så kan vi nå 1000 kunder i år, og en rigtig god forholdsvis passiv indtægt.

Jeg søger derfor en investor som kan smide minmum 50.000,- gerne mere, og rigtig gerne meget mere.

Jeg kan lige så godt sige at jeg ikke er villigt til at give ejerskab væk, og det har ikke noget at gøre med jeg er grådig, eller ikke vil af med penge. Vil gerne forgylde en evt investor. Jeg kan dog mærke på mig selv at jeg vil miste alt interesse for firmaet og produktet hvis det ikke længere er mit, og så er der ikke længere noget som driver værket.

Det som jeg dog kan tilbyde er et super godt afkast på en evt investering.

Her er hvad jeg kan give.

Returnering af investering efterhånden som den bliver brugt på ugelig basis.

Det betyder at hvis jeg modtager 15.000,- af dig og bruger dem på en uge til adwords, så kan du få dem igen ugen efter.

Afkast

Afkast på investeringen vil komme 1 måned efter, da de kunder der er købt via investering nu opkræves igen. Hvor meget af denne opkrævning nr 2 en investor skal have ved jeg ikke, men er villig til at sige 50/50

Et lille regnestykke

Du smider 50.000,- i adwords. Dette giver ca 330 nye kunder, og en indtægt på 50.000,-

Disse 50.000 vil blive direkte udbetalt til dig hver uge efterhånden som kunderne kommer til. Du kan så vælge om du vil lave en ny investering med de samme penge, eller ej.

Måneden efter vil der være 16% som er stoppet med at være kunder, men lad os sige 20% for at være skeptiske og for at have noget som er nemmere at regne med. Så er der 264 kunder tilbage som alle betaler 150,-

Dette giver 39.600,- som vi deler i 2 mellem dig og mig. Dette giver et afkast til dig på 19800,- som svare til 39,6 %

Jeg tror ikke du finder et bedre afkast med lige så stor sikkerhed noget andet sted. Jeg vil dog kraftigt påpege at det ikke er uden risiko da hjemmesidens konverteringsrate kan svinge op og ned ude af vores kontrol, og dette kan påvirke hvor meget vi betaler pr ny kunde, og dermed påvirke det endelige afkast.

Der er altså en risiko, men hvis der ikke var det ville der heller ikke være så mange penge at hente.

Jeg vil dog sige at i de periode hvor konverteringsraten er været aller værst, har den ikke kommet over 350,- pr ny kunde hvilket vil sige at investering bliver dækket ved opkrævning nummer 2. Pengene kommer altså tilbage hvis det går slemt til en måned, men overskuddet forsvinder.

Det bør også påpeges at jeg ikke ved om der er et loft for hvor mange kunder jeg kan købe om måneden via adwords. Det kan altså godt være at det ikke er muligt at købe kunder for alle pengene i den første måned hvis der investeres et større beløb end 50.000,- Ifølge googles trafik tal burde det dog ikke være et problem, men da jeg ikke har gjort det før kan jeg ikke sige det med sikkerhed. I værste tilfælge kan investeringen dog deles ud over flere måneder.

Et par sidste ord.

Jeg leder efter en seriøs investor. Jeg kan dog godt forstå hvis der er en naturlig skepsis. Jeg er derfor villig til at lave en test hvor du investerer 15.000,- udelukkende for at se hvordan det hele virker, og for at se de tal jeg har givet er noget du kan regne med.

Jeg syntes dette er en god måde lige at se hinanden an inden der evt smides større penge i annonceringen. Du er dog velkommen til at komme med den store investering på dag 1 :-)

Når jeg siger seriøs investor så mener jeg det. Jeg gider ikke bruge 3 timer om dagen de næste 14 dage på at dokumenterer at mine tal stemmer, dokumenterer hvor mange kunder der er nu, dokumenterer hvor meget jeg selv har brugt og alt den slags. Til at starte med så skal man fra starten af have en hvis tillid til en mulig partner, og hvis du som udgangspunkt går ud fra alt hvad der bliver sagt er løgn eller noget som skal testes så er der ikke den nødvendige tillid. Der vil blive lavet en kontrakt som indeholder alt dette data, og denne kontrakt burde være nok. Passer det der står i den ikke så er det bedrageri, og så er du velkommen til at melde mig til politiet. Jeg har flere firmaer og vil ikke kaste mig ud i den slags for 15.000,- som jeg ellers kunne få ved et ikke godkendt overtræk på mit mastercard.

Når det så er sagt så er der naturligvis ikke noget som er hemmeligt :-) og du kan altid spørge om alt, og jeg vil gerne give adgang til alt.

Jeg vil dog ikke give adgang til hverken adwords konto, hjemmeside admin login eller andet følsomt data før en forpligtende investeringskontrakt er underskrevet. Jeg kan simpelthen ikke give adgang til enhver som sender mig en mail fordi dette lyder godt. Du må forholde dig til hvad der står i kontrakten og tage det som gode vare eller bedrageri :-)

Til folk der måtte have alle mulige skræk tanker om pyramide spil, mlm, ponzie og hvad der ellers findes derude af skrammel så kan jeg med det samme sige at der er tale om et produkt på lige fod med amino plus, eller andre online tjenester som giver kunden godt indhold mod betaling.

Er dette nogen for dig, og vil du vide mere. Så smid mig en email.

investeringspartner@googlemail.com

Hvis du skriver til mig så må du gerne lige skrive lidt om dig selv, jeg sender ikke noget til folk som bare skriver at de gerne vil høre mere.

Send: dit navn, by, evt firmanavn, og hvis du har profil på amino vil jeg også gerne vide hvem du er herinde.

Jeg ønsker ikke at blive kontaktet af investeringsfirmaer, og heller ikke af folk som mod betaling kan sende mine informationer ud til deres netværk af folk med penge.

Hvis dette er LIGE noget for dig, men ikke helt har de 50.000,- eller mere så kontakt mig alligevel. Det kan være vi kan lave en aftale alligevel :-)

Jeg vil ikke give svar på spørgsmål i et åbent forum, eller deltage i nogen form for debat herinde. Send en mail.  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)