Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16-årig dreng med erfaringer søger onlinejob med løn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Mit navn er Kiranan Vijayakanthan, og lige nu er jeg ejer af siden www.ItSport.dk. Da jeg har startet dette mindre firma op med min bror, har jeg selv erfaringer i, hvordan det hænger sammen i de forskellige firmaer. 

At lave en side med wordpress eller at skrive artikler er mine bedste egenskaber. Derudover kan jeg lave logoer, designe tøj osv. 

I min fritid spiller jeg fodbold, som jeg iøvrigt er utrolig glad for. Jeg går ud af niende til sommer, og jeg har valgt at tage markedslinjen på HHX i Randers. Det vil sige, at mens jeg arbejder og dyrker motion, bliver jeg oplært i firmaet og skolen på samme tid. Jeg kan arbejde med alt, og hvis jeg ikke kan det, som du måske ønsker, er jeg rigtig villig til at lære noget nyt. Desuden er jeg lærenem! :-)

Lige nu søger jeg bare et arbejde, som jeg kan hygge mig med. Hvis det ikke lykkes mig at få et lille job herinde på Amino, går jeg videre hen og designer tøj. Jeg har allerede siden og navnet klar. (www.legarcons.com)

Jeg håber på at høre fra jer. Ønsker I mere information, så skriv endelig privat! :-)

- Kiranan Vijayakanthan, Randers.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her. :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)