Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt produkt, men ikke god til markedsføring - håber nogen kan hjælpe :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er fotograf og har behov for hjælp til, hvordan jeg kan få flere kunder/fotograferinger i hus.

Igennem nogle år nu, har jeg haft min fotograf-hjemmeside (www.fotografx.dk) hvor jeg har reklameret via google adwords men synes ikke det har givet nok respons, i forhold til hvad det koster at reklame der. Jeg ligger dog som regel altid i toppen af google når der reklameres via adwords men stadig giver det ca. kun 2 henvendelser pr. måned.

Ifgl. manges udsagn leverer jeg nogle af de bedste billeder i den region jeg bor i, så det burde være muligt at trække lidt flere kunder til, men jeg er simpelthen elendig til at gennemskue de bedste måder at markedsføre det på - jeg har selvfølgelig også et begrænset markedsførings-budget.

Stilen jeg laver er boudoir og nude art fotograferinger, og kan da godt være det er fordi det også måske er for niche-produkt agtigt ?

Jeg håber der er nogen der måske har en idé eller et forslag til hvad jeg evt. kunne gøre for at få lidt flere fotograferinger... :-)

Mange hilsener
Tony

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tony,

Her kommer lidt ideér :)

Du mangler lidt call-to action på din hjemmeside, en idé kunne være at få en kontaktformular i siden på alle siderne. Så er det altid lige til at kontakte dig. (Prøv f.eks. at tjek min hjemmeside - det giver en del kontakter)

Lidt mere ro på siden, jeg synes der er godt gang i farverne i dit første top banner, og baggrunden trækker meget opmærksomhed fra dine fine billeder. Siden ændre sig i løbet af forløbet til forskellig udseende menuer, baggrund osv. 

Lidt tydeligere adresse, så det er lettere for dine kommende kunder at se hvor i landet du kommer fra.

Håber det er noget du kan bruge, du er også altid velkommen til at ringe til mig på 7199 0102 hvis du vil have en uddybende snak :)

Jesper

schlebaum.dk

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback :-).

Jo, det er da en super idé med kontaktformular på alle sider, det må jeg se om jeg kan få strikket sammen :-). Ja, siden kan måske virke lidt rodet med andet menu-system på underlæggende sider...hmm, det må jeg vidst også få kigget lidt på så.

Igen, tak for respons :-)

Tony

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver selv det er et niche produkt, så ville jeg jo helt klart finde de fora/steder hvor de mennesker der er til nude art / boudoir fotos hænger ud.
Måske lave en aftale med dem der holder diverse "fetish" fester. Der er bl.a. Manifest og Red Rubber Ball (mener jeg).

Definer din målgruppe(r) og få styr på hvad de vil have. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tony

Du skriver, at du er den bedste indenfor din region. Så jeg tænkte, at det ville jeg lige se. Det tog mig 5 klik at finde frem til, at du er fra Sønderborg og så var adressen gemt godt væk midt i teksten. Frem på forsiden med, hvor jeg kan finde dig! Smile

Inde på siden, hvor du har billederne sad jeg og trykkede på billedet i højre side, for at få det næste billede frem. Det tog mig 15-20 sekunder, at finde ud af, at navigationen til Boudoir og Nude art var under noget tekst. Generelt havde jeg lidt problemer med navigationen. 

Jeg vil anbefale, at du får en designer på, så sitet bliver mere indbydende og nemmere at navigere rundt på. Billederne er jo flotte, så du kan dit håndværk. 

Mvh

Thomas

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar nordicADmedia, vil jeg checke op på :-)

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas
Ja selvfølgelig skal adresse o.lign. være på forsiden, tak for det :-)
-Og ja, kan sagtens se mht. menu og navigering, det hænger ikke helt sammen...

Mht. billede-navigering forstår jeg ikke helt hvad du mener med, at navigeringen er under noget tekst ? Mener du det er fordi man skal scrolle nedad ?

Mange tak for super godt input :-)

Mvh Tony

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Det var på denne side: http://www.fotografx.dk/galleri.html Jeg troede, at billedet var et galleri, så jeg forsøgte at finde knappen, hvor man trykker til højre, for at komme til det næste billede :) 

Det fungerer nu, men jeg var langsom til at finde ud af, at navigationen var under "Vælg galleri". Det var nok bare mig.

Jeg ville stadigvæk anbefale, at få lavet et nyt design. Det kan jo være et standard wordpress tema, som bliver tilrettet dine behov. Så vidt jeg kan se på priserne herinde, så koster det ikke alverden og jeg vil tro, at du med et bedre design kan få langt flere forespørgsler. 

Mvh

Thomas

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok, kan godt se hvad du mener...måske bedst uden billede lige der hvor man vælger enten boudoir eller nude art galleri, så man ikke tror det er galleriet :-).

Ja, men du har ret mht. andet, bedre design, det ville sikkert hjælpe en del ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Hvis du beslutter dig for nyt design, vil jeg meget gerne give dig et tilbud :)

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)