Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæææælp - jeg har tomme hylder! Dametøj, sko, smykker m.m.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 4
Fra  fardax Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed som primært er en "kræmmer-shop". Vi holder home-sale, sælger på div. auktionssider, og tager på markeder med kvalitets mærker i dame tøj, lingeri, sko og smykker men...

Det er svært at få fat i ordentligt tøj og andre kvalitets varer til en pris, hvor vi også kan sælge så markeds kunder, syntes de har gjort en god handel. Når jeg snakker med andre, der mere eller mindre driver en forretning som min, fortæller de, at de har opkøbt varene gennem henvendelse fra en advokat. Når jeg køber varer, skal jeg værer heldig, og finde et godt tilbud på nettet, tage chancen og håbe, at varen der lander, også er det der er beskrevet i annoncen. Det er det desværre ofte ikke, så står jeg med en varer, vi ikke kan bruge til noget som helst, for vil ikke sælge noget, vi ikke kan stå inde for.

Er der nogen, der kender til et sted eller flere steder jeg kan rette henvendelse til, hvis jeg skal opkøbe restpartier, eller billige varer i ordentlig kvalitet i specielt tøj, og lingeri? Mine varer er fra str.: 38 til 60 så vi spænder vidt. Jeg vil også meget gerne hører, hvis du kender til advokater hvor igennem, jeg kan købe konkursboer m.m. 

Med venlig hilsen

Fardax / Jesper

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Har du prøvet og kikke på konkurser.dk Nogle gange bliver det dyrt men det er jo med at følge med om det er interessant.

Ellers må du kontakte nogle konkurs advokater og hører dem om du kan købe deres restlagre

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)