Hej
Så er de næste skridt i forhold til stiftelse af min virksomhed, Visionary Wellness, ved at finde sted. Derfor søger jeg medarbejdere til min klinik i kbh.
Måske du er interesseret i at arbejde mellem 1-3 dage om ugen og mellem 1-12 timer per uge. Du sammensætter selv dit faste arbejdsskema sammen med mig, så det hele passer ind i dine andre planer, job, familie og venner.
Jeg søger behandlere, fysioterapeuter zoneterapeuter, biopater, Sang terapeut, Bars, massører, coaches, yoga lærere, foredrag og workshopholdere, alternative læger, helse/sundheds eksperter, psykologer, terapeuter, eller det fag eller område, som du er ekspert i.
Jeg søger tilmed en bogfører, unge i arbejde, en fotograf, Booking sekretær, video producer, social medie kommunikator , PR og kunde kommunikator, SEO ekspert, salgs formidler og konsulentter.
Lyder det spændende, send mig en besked, for hvis du mener du vil være endnu ildsjæl i vores smukke innovations team, så er jeg MEGET interesseret i at mødes med dig på en cafe og tage en dybere snak omkring det hele.
Vh
Roberto Brissing
Visionary Wellness