Udover det, synes jeg indlægget bør slettes - da navnet ikke bliver nævnt længere og på den måde desværre kun kan gøre folk utrygge. Nu kan det være hvem som helst.
Udover det, synes jeg indlægget bør slettes - da navnet ikke bliver nævnt længere og på den måde desværre kun kan gøre folk utrygge. Nu kan det være hvem som helst.
Nu er vi jo en del der har set navnet, inden det blev slettet , men det er ikke god stil at ligge noget til offentligt skue.
Det kan også være hvem som helst som har taget min aflåste cykel fra stativet på stationen.
Se fremad og tag oplevelsen med i rygsækken som en erfaring til fremtidige handler.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Tja Lars. En af os skal jo aflevere først, så om jeg gav domænet først, eller han gav mig pengene først. Hvis man stoler på hinanden, så kan det være et fedt hvem der starter.
Men det gør jeg selvfølgelig næste gang og så må jeg håbe på at personen så stoler på jeg levere produktet :-)
Du kan jo også ta et produkt og gå ud af et supermarked uden at betale, lidt det han har gjort.
Nu faldt jeg lige over det her indlæg, men faktisk findes der en service i DK hvor man har en tredjepart indenover http://privatbetaling.dk/ (har selv været med til at udvikle systemet bag, tror vist GG og DBA har deres egne løsninger, men der er man bundet til at have kontoer hos dem, etc). Kan være det er et værktøj at bruge for dem der gerne vil have en sikring i levering, selvom det mest er henvendt til fysiske varer der skal sendes via post.
Meget postyr for 300 kroner... Ser en pointe med at advare hvis der var flere nuller bagefter... Men en gut der ikke får betalt kr. 300 er vidst ikke værd hverken at bruge tid på eller hænge ud...
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Selvom du mener, at i denne sag har du 100% ret, og du formentlig også har det, kan man ikke bare give dig lov til at hænge folk ud. Det er enten eller, og Amino Crew kan ikke sidde ved hver evig eneste tråd og vurdere, hvorvidt trådstarteren har ret eller ej - og samtidig kan de også tage fejl, og så er vi tilbage ved samme problem: Amino kan blive erklæret medskyldige.
En god idé er vel altid at sikre sig personoplysninger på modparten og evt. snakke telefonisk (mit indtryk er, at det ofte giver mere tryghed end blot en chat), og derudover hvis man vil være helt sikker, så få pengene først. Det er ikke altid muligt, men jeg synes nu generelt i sager som dette, man siger "pengene først, produktet bagefter".