Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktfotos

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan Amino'er. Jeg skal bruge et såkaldt Turntable, som er et roterende ''bræt''. Som jeg skal bruge til 360 Graders produktfotos. Men nu er problemet, jeg ved ikke hvor man kan købe et Turntable, eller hvad det nu kaldes. 

- Er der nogen af jer, der ved hvor man kan købe det? Og skal man bruge andet tilbehør, for at få det til at fungere? 

På forhånd tak! :)

//Stokholm Jewelry

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Jkmarketing.dk laver produkt fotos. Du kan evt. ringe og spørge om det der Turnable er noget de laver.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

#bulldesign.dk: Dog skal det helst være en site, hvor jeg kan købe turntablet. Så jeg selv kan lave produkfotos'ne :)

- Men tak for svar :)

//Stokholm Jewelry

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sjovt også så småt igang med produkt fotos af smykker og anede heller ikke hvad sådan noget hed.

Så følger lige med

hat bl.a søgt roterende bord, dreje bord og lign. uden held :( 

edit.
forresten, skulptører bruger noget bord halløj, som kunne være interessant at kigge på.
self. uden at vide hvad man kalder sådan noget. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke et sammentraf! ;)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stokholm Jewelry,

du kan bl.a. købe dem på photorobot.cz - drejeskiverne bliver også forhandlet i dk af goecker.

Du skal dog tage virkelig mange billeder, før det er en god deal at gøre det selv. Hvis ikke du har meget erfaring med at skyde billederne, så ville højst sandsynligt være en dårlig forretning at gøre det selv, selvom du havde udstyret allerede - medmindre du bare skal have fyldt kalenderen op.

Jeg har studieudstyret og har skudt 3D fotos i Stepfo.dk siden 2008 og skal netop i gang med en serie her til aften. Hvis du skal have en stribe produkter skudt, så send mig en mail eller pb :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan hente inspiration her: http://store.tabletopstudio-store.com/ - hvor du også kan købe et "turn table".

Men som det også allerede er nævnt - så er det jo ikke gjort med det - du skal også have et ordentligt kamera - og kunne bruge det.
Du skal have lys - og kunne bruge det. Og skal du kunne lave noget billedbehandling.

Så måske er det ikke den billigste løsning at "gøre det selv".. men det kommer selvølgelig an på både mængder - din tid og økonomi - og den viden om - og interesse for foto.

Men held og lykke

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Da jeg var på CeBit så jeg Scanbull, som havde en løsning til ca. 500 Euro ex kamera... Så super godt ud..

Her er link..

http://www.scanbull.net/de/startseite

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Til Ikea drejeskiven er det da bare og ligge et stykke hvidt papir ovenpå og så dele ydersiden op med 18 mærker. 18 skud pr. omg. skulle kunne gøre det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)