Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 17 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

LeChatNoir:

Skriver når jeg har mere styr på det hele - Er vi ovre i Feng shui forresten? 

Do tell :)

;-) selv om jeg er asiatisk af oprindelse, så arbejder jeg ikke specielt / udelukkende med Feng Shui..

'Feng Shui som stilretning, har jo en del at gøre med 'balance' og 'harmoni' efter mine indretningsbegreber - så som sådan er det noget jeg bevidst arbejder med som naturlige og uundværlig værktøj i mit arbejde.

Det jeg har særlig og naturlig flair for, er at kunne skabe miljøer og stemning,  der lige præcis er tilpasset det som det skal anvendes til.

_Dermed er begreber som  Harmoni, balance, funktionalitet, æstetik, noget af det jeg selv har særlig øje for skal gå op i en højere enhed i praksis  - hver gang - og  uanset hvilken stil-retning man vil skabe et miljø omkring.

Såfremt du kan  gøre bruge noget af det jeg kan til dine foto opgaver, så vil det virkelig glæde mig meget:-) 

Du skriver når du har tid og overskud til det og any time ......! 

vh

ann 

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæft du er jo virkelig en kunstner LeChatNoir aka Simon :)

Sgu da lige før vi skal have dig importeret her til Gylland og lave et fotoshoot af mit firma :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Grønborg:

ann2010:
så vil jeg gerne tilbyde dig et separat lokale der sagtens kan lukkes af, så du har det helt for sig selv, og som  måske lige netop  godt kan være egnet til dit behov ? 

Wow - det er sandelig flot Ann Big Smile

Hatten af for dig

Steffen,

Det er faktisk lige så meget til glæde for mig selv - såfremt jeg kan bidrage med noget som LeChatNoir måske kan bruge ;-)

for det første for jeg holder utrolig meget af at arbejde sammen med kreative mennesker - det giver mig inspiration ganske enkelt. 

Og da jeg så hvilke kreative evner som LeChatNoir kan præstere med hans billeder, så vil det virkelig være en fornøjelse for mit vedkommende, bare at få mulighed for at følge hans talent og se hans firma blomstre op

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LeChatNoir - har fulgt lidt med fra sidelinien og klapper i mine små hænder!!!

Syntes det er HAMMER flot det du har gjort og FANTASTISK med al den opbakning du har fået herinde!!! Big Smile

Way to go!!! Kan ikke vente med at se dine billeder... - så kort sagt: et klap på skulderen herfra! Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dejligt det har hjulpet dig :) Jeg er medicineret allerede...det virker fint og uden bivirkner men man kan selvfølgelig ikke fjerne sin sygdom med medicin...kun få det bedre...den del er der styr på :) men er også i gang med at forberede at starte selvstændigt, og det er lidt mere bøvlet når man har noget i lasten og pengene er små... Men nu har jeg snart sparet 10000 op til et kursus...ved at sælge ting osv :)

på grund af din lidt lignende histrorie har jeg fulgt godt med, og det glæder mig virkelig :) og tror vi er mange der er rigtig glade for at følge dig

venligste hilsner herfra

ps. tror du har ret med det alternative, vil selv til hypnotisør...men nu er der lige noget andet der kommer i første række :)

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at have slidt det ned I e rfanme dejlige. Kælderen er tømt nu, på nær det der skulle være dernede, o gjeg er klar på en tørn til med endnu mere mugen ud. Det bliver i morgen dog, Lige nu skal jeg sove - tror det er lidt over et døgn eller så, men yerh, det går fremad :)

Tak Ann og alle I andre.. det er fanme rart er det =) 

Meh.. I gotta - planen for når jeg vågner: tøm kasser, sortér og få smidt ud - skab noget HYGGE her ( det er ikke så langt fra, men.. det bliver stadigt mere et hjem med at organisere og .. you know.. hygge sig med det? ( banale ting men.. det er 4 år siden jeg flyttede ind, og jeg har bare ikke gjort> det, you know? ) Tag ikke fejl forøvrigt, det her..det ville være sket alligevel, det må jeg understrege, men.. det sker hurtigere, og med en følelse af både ansvar og motivation, der før handlede om jeg skulle gøre det for mig alene, men.. yearh.. don't get me wrong, Emoer ikke det her, men det er så reelt som at jeg.. fa'me er glad for det her puf i poppoen og det at have nogen at dele det med.. Håber det er ok at jeg siger det, men det er bare sådan. Det er en underlig fornemmelse også, men.. helt reelt, kan fanme det her, gør det og jeg vil det, og jeg må reelt sige - og det her er en personlig oplevelse jeg gerne vil dele - 20 minuter siden? havde fem kasser stående i kælderen, var |-| < så tæt på at lade dem være, simpelthen fordi det er lang tid siden jeg har sovet, og jeg reelt er dødsens træt, men.. og det er her forskellen er, reelt, de sidste 33 år..? Der har de kasser fået lov at blive stående, HVER gang. Her til morgen? ( klokken 17:30 eller hvor meget ) - der hentede jeg dem sgu. Forstår? Der er umiddelbart meget at sige til det, men det kommer ned til, som et kendt citat på bunden af samfundet er: "Du fortsætter din tumlen nedaf, lige så længe det tager, indtil du har fundet DIN bund, efter det, der kan du samle op, og begynde at bygge op, men du skal finde din egen.." - og det er sgu vise ord. Ramte min for et par uger siden, og ville have, hvis den post der startede tråden var endt med et ganske almindeligt lån, så havde jeg måske fået noget gear, og kunne måske være startet efter planen, men jeg havde samtidigt været dybt dybt forgældet de næste tre måneder, stadig alene med det, og uden erfaringer og sparring i det jeg ville have bygget op. Om det var gået skidt eller godt, det er ikke til at sige, jeg er stadig den samme person nu, som jeg var for en måned siden, men jeg er reelt, føler jeg, med det her.. Ja i ved hvor jeg er - jeg er ikke alene, og jeg er ligepludselig RUSTET til den her fremtid - Kan jeg skrive alt det her, uden at forråde mig selv, eller den opbakning? Kan godt se at jeg.. tror dem der har mærket sig med det her, også forstår mig - reelt, jeg skrev Jean Valjean i en af de første tråde, og jeg tager det præcis. for det. - Hvis ikke i kender historien, så handler det om en straffefange Val Jean, der.. well.. der er to historier af dem - og i og for sig er de.. det er lidt pinligt det her lol - men jeg holder mig til andeby udgaven *G* men Jean her, han bliver presset ud i noget rigtigt skidt, bliver dømt til lang tid på gallajerne.. slipper fri, som flugtfange, men.. og det er det pudsige, med loven hængene over sig, med en dom og en erfaring der burde forråe ham, der bliver han til noget nær en mønster borger, men stadig på flugt fra loven. Da den indhenter ham, ser han sig nødsaget til at stjæle noget sølv hos et ægtepar, og da han bliver fanget, så forsvarer> den berøvede familie Jean, og GIVER ham de her lysestager med ordene: "Fordi vi TROR på dig."

Resultatet er, ihvertfald i andeby fortællingen, at Jean adopterer "covette" - en forældreløs pige, og sørger for hende i alt hvad han har, og well.. han bliver istand til at "pay it forward"? Historien er under alle omstændigheder dybt rørende, men det er sådan jeg har det. Kald det emo, det er fint, jeg er træt, og har skidt i bukserne i offentlighed, jeg kan ta' det, men det er reelt sådan.. ja.. det er her en ny begyndelse, og hold kæft hvor er det rart, tak.

S.

[Edit.] Efter nærmere overvejelser beslutter jeg at sende det her, men jeg vil sige, og det ret vigtigt: Den her historie holdes i live MED jer, ikke AF jer, håber I forstår.

Sov godt.

S.

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par citater, hvis jeg må.

"winners are losers, who didn't quit"

~ Martin, Amino mail - 2 dage siden.

"Kodeord: Ansvar"

~ Steen kofoed.

GUD, giv mig sindsro til at acceptere det, jeg ikke kan ændre. Giv mig styrke til at ændre det jeg kan. Giv mig visdom til at kende forskel.

~ Bibelen ( Tror jeg )

"Even the longest Journey, starts with one small step."

Og vigtigst:

"Before enlightenment, carry water, Chop wood.

  After Enlightenment, Carry water, Chop Wood"

~Tibetansk ordsprog

Hav det rart :)

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

LeChatNoir:
Efter nærmere overvejelser beslutter jeg at sende det her, men jeg vil sige, og det ret vigtigt: Den her historie holdes i live MED jer, ikke AF jer, håber I forstår.

Yes

På alle måder - Super god ting at få ryddet op og ryddet ud - både i det mentale plan men også rent fysisk.

Faktisk rigtig brugbart og synligt bevis på, at du på alle måder er parat til at rense ud af rygsækken, for at give plads til noget nyt 

og følelsen af at være på rette vej - selv hvis det kun er ET enkelt lille skridt af gangen .... den fornemmelse er guld værd! 

God mandag til alle.

ann 

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep.. så gjorde jeg det, ødeladge det for mig selv.. Wierd.. men det er som det er, tror det sidste standpunkt der skal med her, det sidste Citat, for os alle der læser og skriver mv. i denne tråd:

"Man har et standpunkt, til man tager et nyt."

Jeg er ingen helgen, langt fra, jeg er snarere det absolut modsatte, men.. jeg har sagt det før, uanset mit udgangspunkt, backup eller ej, så ændrer dette ikke noget.

Kan godt se i føler jer forrådt, men.. det ÆNDRER ikke noget - I har stadigt, uanset at jeg har været ligeglad med alt, i alt for lang tid, STADIGT, OGSÅ været med til at ændre det udgangspunkt - forstår?

Det er bare det - jeg fortsætter, som altid, men i den retning der er udstykket med det her.

Men til de der har brug for at høre det, så undskyld, tror det er på sin plads.

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg forstår ikke dit indlæg? Ødelagte hvad for dig selv? Hvad undskylder du for?

Michael

Side 17 ud af 18 (180 indlæg)