Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 16 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lurer med det samme :)

Går dog ind i det med digital til at starte med - men tak :)

Simon

1970Peter:
Hej Simon

Hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne bringe omtale af dig og din fotografiske tilgang på fotoblogger.dk

Din historie her har selvfølgelig berørt mig, men jeg synes også det er interessant at du slår dig op som fotograf med en ren analog tilgang, på et tidspunkt hvor alle taler megapixels og ISO :-)

Fotoblogger.dk er ikke verdens (foto)navle, men jeg har et hærderligt antal besøgende, og Canon udnævnte mig til at være en af DK's top 15 fotoblogs. Mon ikke omtale kan give nogle leads og/eller at andre kan anbefale dig til deres bekendte?

Lad vide om du er interesseret (og evt. hvornår) PM eller kontakt via fotoblogger.dk/kontakt

Mvh Peter

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Føler lige jeg må skrive det, for jeg er bange for det misforståes hvis jeg ikke gør - Alle dem der har skrevet her, alle der har tilbudt at hjælpe - jeg kontakter jer, og tro ikke andet end at jeg er dybt dybt taknemmelig for jeres støtte, jeg er så glad for det, men imidlertid tager jeg de ting jeg skal gøre én ting af gangen, jeg har ikke andet valg - kan ikke overskue andet - I er gemt, men ikke glemt, det kommer bare til at tage et par dage før i hører fra mig henholdsvis, det er det.

Håber det er ok.

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

godmorgen :) LeChatNoir

Jeg har fulgt dig gennem tråden :) Og Jeg synes det er så stort at du lægger en så stor del af dig selv ud herinde... Og forstår godt hvis du bliver nervøs over at være "midtpunkt" Men det glæder mig virkelig meget, at folk herinde er så positiv og klar til at hjælpe. dig.. og de følger dig af en god mening :)

Jeg kæmper selv med en psykisk sygdom, og har kæmpe drøm om at arbejde med jeg brænder for. Sidder selv fast i systemet og har gjort det i mange år... (er dog godt på vej) Men jeg kæmper .... for bare fordi man har en psysik sygdom og har en masse hårde ots imod sig...så skal det F..... ikke have lov at ødelægge "vores liv" Jeg har selv gang i et projekt ligenu og ved at bare det at skulle vente en time med at komme i gang er hårdt.

Jeg tror egentlig bare jeg vil sige "jeg kan sætte mig ind i din sitiaution" Jeg føler med dig og ønsker virkelig det bedste for dig...

Du er med til at give mig håb... :)

held og lykke vh Anni

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære LeChatNoir,

Nu læste jeg lige at du har indrettet halvdelen af din bolig til studio.......

Hvis pladsen er trang, og du godt kan bruge et lokale udelukkende til proff. studio, så vil jeg gerne tilbyde dig et separat lokale der sagtens kan lukkes af, så du har det helt for sig selv, og som  måske lige netop  godt kan være egnet til dit behov ? 

Jeg har derudover nogle showroomslokaler som du også meget  gerne må bruge som location til div. opgaver du vil få fremover.

Mange af opgaverne kan faktisk være meget oplagte til det er jeg sikker på. 

Derudover er jeg faktisk rigtig god til at skabe de fysiske 'miljøer' som vil være god baggrund for dine fotooptagelser der bare vil sige spar 2, uden at det vil koste mig store anstrengelser at skabe dem..

Det vil jeg gerne tilbyde kvit og frit, og det vil ligefrem glæde mig meget , hvis du kan bruge min flair for det i dit sammenhæng

Og så i øvrigt - så ja - tag din tid - der er mange ting du skal have ordnet og få vendt,- og det skal helt sikkert udelukkende gå i det tempo som du føler kan/vil virke bedst for dig.

vh

ann 

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anni:

godmorgen :) LeChatNoir

Jeg har fulgt dig gennem tråden :) Og Jeg synes det er så stort at du lægger en så stor del af dig selv ud herinde... Og forstår godt hvis du bliver nervøs over at være "midtpunkt" Men det glæder mig virkelig meget, at folk herinde er så positiv og klar til at hjælpe. dig.. og de følger dig af en god mening :)

Jeg kæmper selv med en psykisk sygdom, og har kæmpe drøm om at arbejde med jeg brænder for. Sidder selv fast i systemet og har gjort det i mange år... (er dog godt på vej) Men jeg kæmper .... for bare fordi man har en psysik sygdom og har en masse hårde ots imod sig...så skal det F..... ikke have lov at ødelægge "vores liv" Jeg har selv gang i et projekt ligenu og ved at bare det at skulle vente en time med at komme i gang er hårdt.

Jeg tror egentlig bare jeg vil sige "jeg kan sætte mig ind i din sitiaution" Jeg føler med dig og ønsker virkelig det bedste for dig...

Du er med til at give mig håb... :)

held og lykke vh Anni

Kan kun sige, Abilify =) - den nyeste generation piller på markedet - var på Risperdal i 6 år - maxdosis - min største formåen var at savle ( uden at kunne... **** ) - 3 uger på abilify og jeg.. well... ALT ændrede sig. Er det psykose du slås med, så prøv at tale med din læge om det, han vil ganske enkelt, hvis du kan overtale ham til at punge ud, være lige så glad som du bliver af det, tør næsten garantere det - de er simpelthen alpha og omega, 100% =) - Prøøv dem, prøøv dem =P

Ud over det, god god bedring, seriøst - giv det tid, stress er en "killer" men.. varsomhed, og .. well.. alternativ behandling.. har været igennem nogle p*sse potente medier der, uanset at det reelt er upopulært at bringe den slags op, har været afgørende for min videre færd - En af dem, Ernst, gjorde simpelthen det at han.. bogstaveligst. Fjernede et traume ved at "pille det ud af min sjæl" - true story - gik ind, fandt det, og afmonterede - alt blev bedre efter det, og så piller, tid og ro - men opsøg den slags mennesker, det er dem der ved hvad det handler om :)

All the best

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ann2010:

Kære LeChatNoir,

Nu læste jeg lige at du har indrettet halvdelen af din bolig til studio.......

Hvis pladsen er trang, og du godt kan bruge et lokale udelukkende til proff. studio, så vil jeg gerne tilbyde dig et separat lokale der sagtens kan lukkes af, så du har det helt for sig selv, og som  måske lige netop  godt kan være egnet til dit behov ? 

Jeg har derudover nogle showroomslokaler som du også meget  gerne må bruge som location til div. opgaver du vil få fremover.

Mange af opgaverne kan faktisk være meget oplagte til det er jeg sikker på. 

Derudover er jeg faktisk rigtig god til at skabe de fysiske 'miljøer' som vil være god baggrund for dine fotooptagelser der bare vil sige spar 2, uden at det vil koste mig store anstrengelser at skabe dem..

Det vil jeg gerne tilbyde kvit og frit, og det vil ligefrem glæde mig meget , hvis du kan bruge min flair for det i dit sammenhæng

Og så i øvrigt - så ja - tag din tid - der er mange ting du skal have ordnet og få vendt,- og det skal helt sikkert udelukkende gå i det tempo som du føler kan/vil virke bedst for dig.

vh

ann 

Det er fanme dejligt Ann =)

Tusind tak :)

Skriver når jeg har mere styr på det hele - Er vi ovre i Feng shui forresten? 

Do tell :)

S.

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino shootet. ( Bare fordi.. )

Ideen. 

5 mennesker i et mørkt/uoplyst rum. I står, lettere foroverbøjede, ind mod hinanden, i en cirkel, skulder mod skulder, i helt sort tøj, med V-udskårede lange sorte T-shirts. ( Smykker, ure, piercinger, briller mv. = absolut nogo til shootet. )

Fotografen ligger på gulvet, på ryggen, og fotograferer opad og op mod jeres ansigter - han ligger altså i centrum af denne "menneskelige kegleform" der er jeres formation, og kigger opad, nedefra, med jeres ansigter vendt  ned mod ham.

( vær forberedt på gymnastik og kluddermor her =)

I jeres solar plexushøjde kommer der til at hænge en pære fra loftet og altså lyse denne formation op, indefra - ( nogen af jer vil skulle stå med bøjede knæ for at udjævne højdeforskelle imellem jer. Igen, vær forberedt på et lidt anstrengende shoot. )

I denne position, bøjer I nakke, ryg og hovede så i udgør en positur der har "svøber sig om pæren" - men på Ca. 25- 30 Cm'ers afstand af den. ( det gør lyset jævnt og giver mig en bedre pejling, såvel som skaber harmoni i formen og billedet - uanset hvor anstrengene det er fysisk. :) 

Det vil resultere i at pæren ( lyset / jeres logo ) Er i centrum - og altså lyser jer op, men fordi I har sort tøj på så er det kun jeres ansigter, pæren selv og huden ved V-udskæringerne man kommer til at se.

Dette udgør centrum af billedet.

Kan du se det for dig fra fotografens synspunkt, vil du også se, at denne struktur, igen når I står i cirkelform, vil udgøre en "stjerneform" med pæren som centrum, og ansigterne og V-udskæringerne som "flammer/arme" på denne stjerne form.

Det er centrum af billedet.

Omkring denne form kommer jeres hænder/underarme: I holder ganske enkelt jeres hånd om sidemandens ditto håndled, således at I, når alle gør det, udgør en "kongestol" af sådan en størrelse, at selve den ovenstående formation vil kunne ses fra kameraets vinkel, igennem hullet i den pentagonformede "cirkel", der opstår ved dette arrangement. 

Fordi at i har sort tøj på, ned til håndledende ( Evt. ned til albuen ) vil jeres hænder og ( måske ) underarme udgøre en form af hænder, der både griber hinanden, men også, fordi det "kommer ud af det sorte" svæver omkring, men stadig omkranser, den første struktur.

Dette lyses op af den anden pære, nedefra, i få CM'ers afstand fra kameraet og oplyser altså de hænder der ellers kun ville være i skygge, således at billedets ramme af hænder, der "arbejder sammen" oplyses og altså ikke holdes som kun relief.

Ved rammens kant er der bare mørkt.

Symbolikken i det er klar:

Pæren er jeres logo.

Jeres ansigter, det væsentlige - teamet.

I et lille format, vil billedet udgøre en sær, men interessant lille icon hvor I er en stjerne i centrum/mørket - i større vil det være et interessant billede i sig selv.

Og sidst men ikke mindst, I er omkranset af Teamwork og Netværk.

Et lys i mørket.

Simon

( Shootet er vidst den kommende uge. )

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅDAN Big Smile Håber Amino teamet kan lide oplægget.

Fantastisk Idé synes jeg, men jeg er også bare tal gnasker Cool

Hvis man bagefter tegner billedet, har man oplægget til et nyt logo.

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ann2010:
så vil jeg gerne tilbyde dig et separat lokale der sagtens kan lukkes af, så du har det helt for sig selv, og som  måske lige netop  godt kan være egnet til dit behov ? 

Wow - det er sandelig flot Ann Big Smile

Hatten af for dig

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

sidder også og storsmiler =D Inspirationen var fantastisk her til morgen *G* =D - glæder mig bare til at få det skudt må jeg sige, men tak - Sytnes også der er grund til et pat på skuldrene - selv om.. reelt, i wanna thank the gods lol =D ( don't mind meh, im wierd lol =D )

Det bliver interessant at se det endelige resultat =))

Tak dog - hyperhappyness this morning *G*

Simon

Ps. Undskyld til Martin for mange mails :S

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Side 16 ud af 18 (180 indlæg)