Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bankrente hvor ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvor ¨får man en den bedste bank rente fortiden (fastfryse 1-2år. over ½mil.), hvor banken ikke lige er i fare for at gå ned.  Ens penge bliver jo kun spist op af inflation, for hver 100K smutter der jo næsten 3-4k om året.  

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv  at tage et kig på: www.mybanker.dk under fanen opsparing, men umiddelbart får du nok de bedste renter i FIH bank lige for tiden.

MVH
Watch

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se denne liste. Så længe dit indskud er under 750.000, og kontoen ikke står som "garantikapital-indskud" er du godt stillet i forhold til et bankkrak. Inflationen har de seneste år ligger på 2,5 - 2,8%.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jo generelt ikke betale sig at have penge stående i banken mht. inflation.

Men prøv: http://www.fih.dk/hoejrente 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ser ud til at  det må blive Alm. Brand Bank , kan man tjek dårlige dom over en  bank hurtige et sted ?

Har Danske i forvejen men de giver jo ingen rente stor ser 0.75   det er for tosset

ja det er dumt at have kontanter nu om dage, men hvad pokker skal man ellers,  for at have en slags sikkerhed/baghånd hvis noget går gladt, det kan jeg lide og har haft det i mange år... Det er ihverfald ikke aktier og indskud i sparekasser m.m. det høre man for ofte i tv, sådan noget lort gider jeg ikke ind på. 

FHI var også en muligehed, beder rente, men det er hvis en bank i liv og død syndes jeg at høre

faktisk har jeg 1mil. der bare står og taber sin værdig hver år, men det er ok at have en kassekredit på en måde, men det var sjover den gang man kunne få en 4% for få år tilbage

Kan også være man skal slå til at købe en sommerhus  man kan bruge og leje ud, kunne godt frem skaffe ½mil. mere, køre ens lager lidt ned), og så på den måde få en rente om X år hvis man sælge det igen.  hvis man ellers lige kan finde/købe det rigtig til den rigtig pris, og det burde jo være mulige snart med de fald der er.  pyyy ved sku ikke, men det piner mig lidt ikke at sæt dem til at yngle bare lidt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)