Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp fra en som kan lave Android eller IOS Apps!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg er kommet på en ide til en app, som tilsydenlande ikke findes endnu - ihvertfald ikke som er brugbar for os danskere.
Da jeg overhovedet ikke har erfaring inden for dette område, søger jeg en som måske i det mindste vil høre på min idé, og være med til at udvikle app'en!

App'en er tænkt at skulle være reklamebaseret, hvis det overhovedet er noget der kan tjenes på, og jeg vil skyde på at den hurtigt vil kunne få et par tusinde downloads, og blive brugt flittigt, hvis den bliver "promotet" - da det er noget mange folk vil kunne benytte. Det er jo ikke i nærheden af Wordfeud og lign. men noget jeg tror vil kunne klares ret nemt, da jeg før har set det i meget simple former på computer.

Mvh. Kristian.
Kontakt mig i min mail eller tlf. hvis det har interesse, så finder vi ud af noget! :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Vi er en lille flok, der er i gang med at udvikle til android. Vi har et simpelt spil i pipeline nu, men det er altid godt at have samarbejdspartnere. Hvis du ikke har solgt ideen til andre, er vi lutter øren.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)