Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt sted at få produceret et logo. Jeg er kun interesseret i designet og dermed fast pris hvorefter logoet er mit som jeg kan bruge frit.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave et lækkert logo til dig for 500 kr.

Jeg er netop lige blevet færdig med dette logo: http://oi46.tinypic.com/1z3nhqq.jpg

- Det er et jeg har lavet for en her på Amino.

Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg rigtig gerne benytte mig af. Vil du kontakte mig på sofia_lytje@yahoo.dk, så kan jeggive dig info

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.mendesgrafik.dk han laver alt mit grafiske arbejde og jeg er mere end tilfreds

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først et par gode råd:

  • Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Du kan se nogle få (ældre) eksempler HER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået nogen respons fra dig endnu.

Er det den rigtige mailadresse du har skrevet?

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Siffer

Jeg vil gerne designe et logo til dig for 500 kr. eksl. moms.

&feature=plcp">Her kan du se et eksempel på både design og animation.

Du får selvfølgelig logoet i vectorformat, og med mulighed for at tage baggrunden fra så du kan bruge logoet til det du ønsker.

mvh

Aske Løkken

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)